گشت و گذار در عجیب ترین موزه های جهان با خبرنگاران

به گزارش سریال شهرزاد، این روزها کمتر موزه ای پیدا می گردد که از سبک و سیاق موزه های کلاسیک فاصله گرفته باشد و فضایی مفرح و عجیب را به گردشگران تور مسافرتی خود ارائه کند. تفکر قالب بر این است که موزه محلی است برای نمایش آثار نفیس گذشتگان از تابلوی نقاشی گرفته تا مجسمه های سنگی و اشیاء پادشاهان و فرمانروایان سابق. همه این ها را می توان در موزه ها مشاهده کرد. اما آنچه که موزه های نوین را از موزه های کلاسیک جدا می نماید جدای از طراحی داخلی، آثاری است که در این موزه ها به نمایش گذارده می گردد. در ادامه به عجیب ترین موزه های جهان سفر می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

گشت و گذار در عجیب ترین موزه های جهان با خبرنگاران

1) CANCUN UNDERWATER MUSEUM، مکزیک

این موزه عجیب و دیدنی در سال 2009 به صورت رسمی به بازدید علاقه مندان دنیای زیر آب گذارده شد. هدف از ساخت و ساز این موزه حمایت و حفاظت از مرجان های دریایی نادر منطقه کانکون در میکزیک بود. اما به تدریج با اضافه شده مجسمه ها و تندیس ها این منطقه شکلی عجیب و خارق العاده به خود گرفت. در حال حاضر این موزه که در اعماق دریا قرار گرفته مقصد خوبی برای انواع توریک روزه غواصی است بیش از 500 مجسمه و تندیس در این موزه قرار داده شده اند و به مرور زمان به عنوان پناهی امن برای مرجان ها و گیاهان دریایی در آمده اند.

2) TORTURE MUSEUM، هلند

آمستردام جدای از گالری های آرام هنری و موزه های فوق العاده معروفش نقاطی عجیب و خشن را به گردشگران تورمسافرتی هلند عرضه می نماید. می توانید در این موزه به دوران سیاه و سراسر خشم اروپا برگردید. بر روی صندلی های مرگ بنشینید و با وسائل ریز و درشت شکنجه که در آن موقع مورد استفاده قرار می گرفتند روبرو شوید. به طور حتم این موزه یکی از عجیب ترین هایی است که در عمرتان مشاده نموده اید اما اختصاص توریک روزه ای به بازدید از جای جای آن برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

3) INTERNATIONAL SPY MUSEUM، واشنگتن دی سی

بازدید از این موزه به طور حتم یکی از هیجان انگیز ترین خاطره های موزه گردی شما خواهد بود. به همین علت اگر به واشنگتن دی سی سفر کردید حتما توریک روزه ای را به بازدید از این موزه عجیب اختصاص دهید. در این موزه می توانید با تمام ابزار و وسائلی که در جاسوسی مورد استفاده قرار می گرفته آشنا شوید. از دوربین های کوچک گرفته تا پول های جعلی و اسلحه های عجیب غریب. می توانید در طول تورمسافرتی خود هیجانی غیر قابل وصف را حس کنید و خودتان را در یکی از صحنه های فیلم های جاسوسی دهه 70 میلادی تصور کنید.

4) PLASTINARIUM، آلمان

این موزه پس از 39 سال تحقیق و آنالیز بر روی عضلات و بافت های ماهیچه ای انسان افتتاح شد. می توانید در طور تور مسافرتی خود به این موزه با بافت های بدن انسان که از جنس پلیمر ساخته شده اند روبه رو شوید. افرادی که در قالب تور یک روزه از این موزه بازدید می نمایند با تاریخچه ای جامع از آناتومی بدن انسان آشنا خواهند شد. می توانید در کارگاه های خاصی که در این موزه برگزار می گردد از نزدیک شاهد عضلات و بافت های ماهیچه ای بدن انسان و بعضی حیوانات باشید و از تور مسافرتی خود به نحو احسنت لذت ببرید.

منبع: همگردی

به "گشت و گذار در عجیب ترین موزه های جهان با خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در عجیب ترین موزه های جهان با خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید