10 ساندویچ ساز و وافل ساز محبوب در خبرنگاران (زمستان 1401)

به گزارش سریال شهرزاد، ساندویچ سازها از جمله محصولاتی به شمار می روند که شاید در نگاه اول برای آشپزخانه مفید به نظر نیایند، اما خرید آن ها، به ویژه زمانی که خردسال در خانه دارید، یکی از برترین کالاها برای افزایش سرعت آماده سازی غذا و خوشمزه کردن آن برای بچه ها بدغذا است. با توجه به همین مساله هم در این راهنمای خلاصه و کوتاه در کنار معرفی 6 نمونه ساندویچ ساز پرفروش بازار، 4 مدل وافل ساز را هم معرفی می کنیم تا بتوانید با یاری آن از آماده سازی دسر و ساندویچ به شکلی راحت و بی دردسر لذت ببرید.

10 ساندویچ ساز و وافل ساز محبوب در خبرنگاران (زمستان 1401)

1. ساندویچ ساز میگل مدل GSM275

یکی از مدل های ساندویچ ساز که می تواند تا 8 تکه ساندویچ را در ساده ترین شکل ممکن آماده کند، ساندویچ ساز میگل مدل GSM275 است. توان این مدل محصول 1400 وات است و با توجه به همین مقدار توان هم یکی از گزینه های خوش ساخت با حرارت بالا محسوب می گردد.

ساندویچ ساز میگل مدل GSM275 به منظور ایجاد ایمنی در فضای آشپزخانه دارای قفلی بر روی درب آن و سیستم قطع برق اتوماتیک است، که با بسته شدن آن عملا ساندویچ ها مغزپخت شده و خطری از بابت رسیدن حرارت بالا به محیط وجود نخواهد داشت. بعلاوه وجود یک روکش نچسب بر روی دستگاه تمیز کردن این مدل ساندویچ ساز را به شدت راحت نموده است.

در کنار این موارد گفتنی است که سایر مشخصه های این محصول شامل بدنه ساخته شده از استیل ضدزنگ، نشانگر LED به منظور آگاهی از زمان پخت، 8 درگاه ساندویچ ساز سه گوش، دو صفحه و سیستم قطع اتوماتیک می گردد. شما می توانید همین حالا ساندویچ ساز میگل مدل GSM275 را با قیمت مالی و مناسبی از سریال شهرزاد بخرید!

ساندویچ ساز میگل مدل GSM275

1,584,980 تومان

مشاهده و خرید

2. ساندویچ ساز المپیا مدل 700PLUS

ساندویچ ساز المپیا مدل 700PLUS یکی از گزینه هایی است که با وجود سیم 1 متری می تواند دسترسی شما را به منظور استفاده از این دستگاه در جای جای خانه راحت کند. البته ضروری است بدانید که این نوع سیستم آماده سازی ساندویچ دارای صفحه قابل جداسازی نیست، به همین علت در زمان تمیزکاری آن باید تنها داخل آن را یک دستمال مربوط تمیز کنید.

قابلیت گرم شدن سریع یکی دیگر از ویژگی های این کالاست که در کنار طراحی ساده و جمع وجوری که دارد یکی از گزینه های مناسب از نظر کیفیت با توجه به قیمت آن است.

ساندویچ ساز المپیا مدل 700PLUS

1,700,000 تومان

مشاهده و خرید

3. ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

پارس خزر یکی از شرکت های معتبر و خوش نام ایرانی است کالاهای آن به کیفیت بالا در کنار قسمت بسیار مناسب معروف است. در این میان ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P هم از این قاعده مستثنی نیست و با وجود مشخصاتی همانند وجود دستگیره عایق حرارتی در ساختار آن، درب لولایی با قفل، حداکثر توان مصرفی تا 850 وات، نشانگر LED، سیستم قطع اتوماتیک، تابه نچسب و طول سیمی به مقدار 0.8 متر یکی از مدل های مجذوب کننده بازار به شمار می رود.

به همین خاطر ضروری است بدانید که این نوع دستگاه آشپزخانه مچهز به دو صفحه برای گریل کردن و ساندویچ سازی است و تعداد خانه های آن به دو عدد می رسد. ساندویچ ساز پارس خزر با طراحی ساده ای همراه شده است و قابلیت قرارگیری به صورت عمودی را هم دارد؛ گفتنی است که این ویژگی برای نگهداری دستگاه در قفسه یا کابینت بدون اشغال فضایی اضافی بسیار کاربردی است. شما می توانید همین حالا این نوع ساندویچ ساز را با قیمتی مناسب از سایت سریال شهرزاد بخرید.

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

1,084,000 تومان

مشاهده و خرید

4. ساندویچ ساز کنوود مدل SPM94

به طور کلی ساندویچ ساز کنوود مدل 94 دارای توان مصرفی ای تا 1300 وات است و با دو صفحه گریل و ساندویچ ساز در ساختار خود همراه است. از جمله ویژگی های این دستگاه برقی می توان به مواردی همانند صفحات نچسب، قابلیت باز شدن درب تا 180 درجه، قابلیت گرمادهی همزمان و یکنواخت از دو صفحه بالا و پایین، دستگیره های عایق حرارتی، پایه های ضدلغزش برای ثبات محصول، 8 درگاه ساندویچ ساز سه گوش و نشانگر LED اشاره نمود.

جالب است بدانید که این ساندویچ ساز به گونه ای طراحی شده است که از طریق آن می توان عملیات کباب کردن غذاها را هم انجام داد و باعث تسریع در عملکرد پخت شد. ساندویچ ساز کنوود مدل SPM94 یکی از مدل های حرفه ای در بین گزینه های این مقاله است که با توجه به امکاناتی که دارد ارزش خرید بالایی را رقم زده است.

ساندویچ ساز کنوود مدل SPM94

2,310,000 تومان

مشاهده و خرید

5. ساندویچ ساز هانوور کد 1011

این نوع ساندویچ ساز به منظور صرفه جویی در فضا در زمان ذخیره سازی در کابینت ها، قابلیت قرارگیری به شکل عمودی دارد و وزن آن تنها 0.9 کیلوگرم است. طراحی ساده و جمع وجور در کنار دستگیره های عایق یکی دیگر از ویژگی های آن است که در کنار توان 1400 واتی آن را به کالایی با گرمادهی فوق العاده و سرعت کار بالا تبدیل نموده است.

ساندویچ ساز هانوور کد 1011 مجهز به تابه ای نچسب (البته درب آن قابل جداسازی نیست!) است و به همین علت هم به راحتی قابلیت شست وشو و تمیزکاری دارد. بعلاوه سیتم قطع اتوماتیک این کالا می توان ایمنی محیطی شما را هم تضمین کند. در نظر داشته باشید که اگرچه ساندویچ ساز هانوور کد 1011 محصولی کوچک و مناسب برای خانواده های کم جمعیت است اما اورجینال بودن آن یکی از مهم ترین مشخصه های خرید آن به شمار می رود که می تواند شما را از خرید بسیار راضی کند.

ساندویچ ساز هانوور کد 1011

مشاهده کالا

6. ساندویچ ساز نیکووا مدل NSM-59

یکی از گزینه های باکیفیت بازار با توان 1400 وات، صفحه مخصوص ساندویچ سازی، امکان طبخ 8 عدد ساندویچ و مجهز به دو المنت حرارتی در هر دو صفحه محصول ساندویچ ساز نیکووا مدل NSM-59 است. این مدل دستگاه آشپزخانه علاوه بر ایجاد امنیت با وجود چفت ایمنی و سیستم قطع اتوماتیک، امکان پخت یک دست مواد غذایی را هم فراهم می نماید.

در ساختار این کالا از پایه های ضدلغزش استفاده شده است و در کنار آن صفحه ای چدنی با روکش تفلون دارد. به طور کلی با توجه به امکانات و قابلیت های این محصول می توان اذعان داشت که ساندویچ ساز نیکووا مدل NSM-59 گزینه ای مالی و در عین حال کاراست که می تواند همراهی مناسب در خانه و آشپزخانه شما باشد.

ساندویچ ساز نیکووا مدل NSM-59

مشاهده کالا

7. وافل ساز سانیز مدل مینی سانی

اگر در پی وافل سازی کوچک و جمع وجور با قابلیت های پخت وافل به شکلی ایدئال می گشت، وافل ساز سانیز مدل مینی سانی می تواند انتخابی مناسب برای خرید شما باشد. این نوع محصول دارای ویژگی های قابل توجهی همانند دستگیره عایق حرارت، صفحات نچسب، تایمر اتوماتیک، توان مصرفی تا 350 وات، امکان پخت نان معمولی با دستگاه، راحتی در حمل و نقل، امکان ساخت انواع وافل در این مدل و وزن 500 گرمی است. در کنار این موارد جالب است بدانید که سرعت عملکرد این وافل ساز بسیار بالا است و سیستم قطع اتوماتیک آن ایمنی محیط شما را تضمین می نماید.

وافل ساز سانیز مدل مینی سانی

8 %

699,000

645,000 تومان

مشاهده و خرید

8. وافل ساز آریته مدل AR-0187

وافل ساز آریته مدل AR-0187 یکی از گزینه های مجذوب کننده خرید از شرکت خوش نام آریته است که به شرکت دلونگی ایتالیا متعلق است. این دستگاه دارای دستگیره های عایق حرارتی است و وزن آن تنها 3 کیلوگرم است. البته جای توجه دارد که توان مصرفی این مدل تا 700 وات است، بنابراین می توان با حرارت بالا و در عین حال یکنواخت و سریع دسر شما را آماده کند.

در کنار این موارد وجود سیستم قطع اتوماتیک و تابه نچسب از دیگر امکانات این کالاست که با قیمت مناسبی هم به بازار عرضه شده است. شما می توانید همین حالا این وافل ساز کلاسیک و زیبا را با قیمتی مناسب و به شکلی آسان از سایت سریال شهرزاد بخرید.

وافل ساز آریته مدل AR-0187

1,999,000 تومان

مشاهده و خرید

9. وافل ساز سانفورد مدل SF9955DMT

یکی از مدل های حرفه ای وافل ساز در بازار ایران وافل ساز چندکاره سانفورد مدل SF9955DMT است که با امکانات و ویژگی هایی همانند صفحات جداشونده، 5 جفت ظرف چدنی، توان 700 وات، پوشش تفلون به منظور جلوگیری از چسبیدن موادغذایی به دستگاه، قابلیت تنظیم دما و سیستم جمع کردن سیم در بخش زیرین آن همراه شده است.

بدنه خارجی وافل ساز سانفورد مدل SF9955DMT به گونه ای طراحی شده است که هنگام پخت غذا همیشه خنک باقی می ماند، بعلاوه پس از سرانجام کار می توانید آن را به شکل عمودی در کابیت یا هر جای دیگری در آشپزخانه قرار دهید. گفتنی است که این محصول دارای صفحات قابل جداشدن است که همین مساله هم شست وشو و تمیز کردن آن را به شدت راحت می نماید.

وافل ساز سانفورد مدل SF9955DMT

مشاهده کالا

10. وافل ساز ساچی مدل NL-WM-1554

وافل ساز ساچی مدل NL-WM-1554 کالایی میان رده با ویژگی هایی همانند دستگیره های عایق، قرارگیری عمودی به منظور ذخیره سازی بهینه، حداکثر توان تا 700 وات، قابلیت تنظیم دما، مجهز به 5 قطعه وافل ساز، نشانگر LED به منظور نمایش شرایط پخت، تابه نچسب و وزن 1 کیلوگرمی است که رضایت بالایی را در بین خریداران به دست آورده است.

گرمادهی این کالا تا حد خوبی بالاست و یکی از گزینه های کارا و پرفروش به منظور استفاده در خانه به شمار می رود، شما می توانید همین حالا این وسیله باکیفیت را از سایت سریال شهرزاد با قیمتی مناسب بخرید.

وافل ساز ساچی مدل NL-WM-1554

مشاهده کالا

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 ساندویچ ساز و وافل ساز محبوب در خبرنگاران (زمستان 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ساندویچ ساز و وافل ساز محبوب در خبرنگاران (زمستان 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید