98 درصد دنباله بند های کشاورزی در کشور فراوری می گردد

به گزارش سریال شهرزاد، سرپرست معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اهمیت تکنولوژی در بخش کشاورزی بیان نمود: در این سال ها تمام فکر ما فراوری تراکتور بود درحالی که ارتقاء تکنولوژی کاشت، داشت و برداشت بسیار مهم تر از فراوری تراکتور است.

98 درصد دنباله بند های کشاورزی در کشور فراوری می گردد

به گزارش گروه مالی سریال شهرزاد، علیرضا مهاجر سرپرست معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر بیش از 98 درصد دنباله بند ها در کشور فراوری می گردد و با ارتقاء کیفیت، کمیت و تکنولوژی امکان فراوری 100 درصدی دنباله بند ها در کشور وجود دارد.

وی در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی بیان نمود: مشهد یکی از شهر های بزرگ کشور به لحاظ توریستی، صنعتی، اقدامات زیربنایی، فراوری ادوات کشاورزی نظیر دنباله بندها، ملزومات آبیاری مدرن و فراوری بذر است.

مهاجر اضافه نمود: با توجه به پتانسیل های بالای استان خراسان رضوی، این نمایشگاه به علت جذب کشاورزان و متخصصان حوزه های مختلف کشاورزی می تواند احتیاج کشور را به فراوری دنباله بند در داخل کشور تأمین کند.

وی در خصوص اهمیت تکنولوژی در بخش کشاورزی بیان نمود: در این سال ها تمام فکر ما فراوری تراکتور بود درحالی که ارتقاء تکنولوژی کاشت، داشت و برداشت بسیار مهم تر از فراوری تراکتور است.

مهاجر ادامه داد: در زمینه تکنولوژی در بخش کشاورزی نسبت به سایر کشور ها عقب هستیم و البته در این سال ها خوشبختانه قدم های مؤثری برای برطرف این نواقص برداشته ایم.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون، نهاده ها، سیستم های آبیاری و تجهیزات گلخانه ای) از امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه افتتاح شد و تا روز آدینه هشتم بهمن ماه پذیرایی علاقه مندان و فعالان بخش کشاورزی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "98 درصد دنباله بند های کشاورزی در کشور فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "98 درصد دنباله بند های کشاورزی در کشور فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید