استارتاپ

اعداد و ارقام مالی در هفته چهارم شهریورماه 1400

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، اعداد و ارقام متعددی در ارتباط با اقتصاد، تجارت و کسب وکار در اقصی نقاط دنیا، از سوی رسانه ها، نهادهای مالی ملی و بین المللی و مراکز تحقیقاتی منتشر شد که مهم ترین آنها را می توان در موارد ذیل خلاصه کرد:

31 شهریور 1400

نقش فناوری و نوآوری در توسعه اقتصاد درونزا ، دولت نشان داد در ایجاد اشتغال موثر توانا نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه 80 درصد از حجم اقتصاد کشور به نوعی دولتی است و دولت نیز نشان داده که در ایجاد اشتغال موثر توانا نیست.

15 تیر 1400

14 ایده تحقیقاتی برای توسعه محصولات شناختی عرضه شد

محققان و پژوهشگران فعال در استارتاپ ها و شرکت های خلاق 14 ایده تحقیقاتی و پژوهشی را برای توسعه محصولات و خدمات نوآور شناختی ارائه کردند.

10 خرداد 1400

پایانی متفاوت برای چهارمین کمپ استارتاپی دیجی نکست؛ تیم ها آماده ورود به بازار می شوند

کمپ استارتاپی یکی از برنامه های دیجی نکست (مرکز نوآوری خبرنگاران) است که با هدف ایجاد کسب وکارهای نوپا در حوزه هوش مصنوعی و به طور کلی فناوری های پیشرفته هر زمستان و تابستان برگزار می گردد. در سرانجام هر کمپ استارتاپی یک روز به نام Pitch Day وجود دارد که تیم...

27 اردیبهشت 1400

استارت آپ ها مانند شتر فکر نمایند نه تک شاخ

چند دهه است که سیلیکون ولی، مرکز اتفاقات جذاب و در راس خبر های حوزه کسب وکار بوده. اما این رویه به سرعت در حال تغییر است. به لطف تکنولوژی حالا استارت آپ ها می توانند در هر نقطه ای ریشه بدوانند.

20 آذر 1399

ورود بخش خصوصی به دانشگاه دستاوردهای ارزنده ای داشت

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: ورود بخش خصوصی به [تاسیس و مدیریت] دانشگاه ها موجب بیان حرف های تازه و کسب دستاوردهای ارزنده ای شده است.

13 آذر 1399

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 20 گوشی برتر نیمه نخست سال 2019 تا به روزرسانی اپلیکیشن ویز

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

28 مرداد 1398

سریعترین قطار جهان در ژاپن رونمایی شد

شرکت راه آهن ژاپنی Jr East نمونه های اولیه از جدیدترین محصول خود به نام Alfa-X را به نمایش گذاشت. محصول ژاپنی، یک قطار شهری از نوع تندرو (Bullet Train) است که با هدف رسیدن به حداکثر سرعت 400 کیلومتربرساعت طراحی شده است.

30 تیر 1398

اعلام موضع همراه اول به خرید 80 میلیاردی آی گپ

تهران-خبرنگاران- در پی انتشار خبری در برخی کانال های فضای مجازی مبنی بر خرید 80 میلیاردی پیام رسان آی گپ، همراه اول ضمن انتشار اطلاعیه ای مطالب ذکر شده در این خبر را نادرست خواند و تکذیب کرد.

28 تیر 1398

بودجه بنیاد ملی نخبگان؛ به نام نخبگان به کام دیگران

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان با بیان این که در سه سال گذشته بیش از 800 نخبه از 200 دانشگاه معتبر خارجی به کشور بازگشتند، اعلام کرد: بودجه امسال بنیاد ملی نخبگان بالغ بر 500 میلیارد ریال بوده، ولی شاهد این بودیم که بیش از 700 میلیارد ریال به دستگاه...

7 آبان 1397

ستاری: تنها یک درصد دانشجویان ایرانی در خارج تحصیل می نمایند

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری امروز سه شنبه در شورای اداری استان کرمانشاه گفت: ایران در زمینه ذخایر نفت و گاز رتبه های چهارم و سوم جهان را در اختیار دارد، اما کجای کار اشتباه است که با این وضعیت هجدهمین اقتصاد دنیا گردیده و وضعیت رفاه مردم در این سطح...

11 شهریور 1397