استودیوی کوانتیک دریم شعبه جدیدی در مونترال تأسیس کرد

به گزارش سریال شهرزاد، استودیو فرانسوی کوانتیک دریم که گیمرها آن را با بازی هایی همچون دیترویت می شناسند، به تازگی اعلام نموده است که شعبه جدیدی را از این استودیو در مونترال کانادا تأسیس نموده است.

استودیوی کوانتیک دریم شعبه جدیدی در مونترال تأسیس کرد

این استودیو جدید توسط استفان داستوس (Stephane DAstous) راهنمایی و مدیریت خواهد شد. او در گذشته یکی از مدیران سابق استودیو آیدوس مونترال بوده است. یوهان کازائوس که یکی از طراحان ارشد بازی اساسینز کرید: والهالا بوده است، به این استودیو پیوسته است تا در کنار استفان داستوس به عنوان کارگردان در این شعبه جدید کوانتیک دریم، نقش خود را ایفا نماید. گیوم دو فوندومیر (Guillaume de Fondaumiere)، مؤسس و مدیر استودیو کوانتیک دریم درباره این اتفاق در بیانیه خبری جدید خود اعلام نموده است:

همچنین استفان داستوس هم در توضیحاتی درباره این استودیو جدید می گوید:

بر اساس گفته های مؤسس و کارگردان معروف استودیو کوانتیک دریم یعنی دیوید کیج، آن ها امید دارند که با تأسیس این شعبه جدید افراد مستعد و متبحر بیشتری را به خدمت بگیرند و بتوانند با آن ها در ساخت پروژه های جاه طلبانه یاری بگیرند و بخش های از پروژه ها را به صورت کامل به آن ها بسپارند.

هرچند باید به مرور زمان جزئیات بیشتری را از این شعبه جدید به دست آوریم اما آن گونه که از صحبت ها معین است، قرار نیست این دو شعبه بازی های مجزایی را فراوری نمایند بلکه در کنار هم و با همکاری آثار خود را خلق خواهند کرد. همچنین اعلام شده که تمرکز شعبه مونترال به احتمال زیاد بیشتر روی خلق مکانیک های بازی و گیم پلی آن باشد. عنصری که منتقدان در بازی های قبلی این استودیو به آن نقدهای جدی وارد نموده بودند. باید دید که آینده کوانتیک دریم با تأسیس این شعبه جدید چگونه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "استودیوی کوانتیک دریم شعبه جدیدی در مونترال تأسیس کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی کوانتیک دریم شعبه جدیدی در مونترال تأسیس کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید