انتقاد از جریمه پرسپولیس: ای اف سی دنبال درآمدزایی است

به گزارش سریال شهرزاد، انگار کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال آن است تا بخشی از درآمد های خود را از این طریق به دست بیاورد وگرنه دلیلی ندارد تمام مسئولان کنفدراسیون از تماشاگران تقدیر نمایند و سپس باشگاه این طور جریمه گردد.

انتقاد از جریمه پرسپولیس: ای اف سی دنبال درآمدزایی است

جریمه پرسپولیس به خاطر بی نظمی سمکوهایش و همین طور ماجراهای بلیت فروشی مدیرعامل پیشین این باشگاه را به واکنش واداشت. در جریان لیگ قهرمانان و اتفاقاتی که به جریمه پرسپولیس منجر شده، حمیدرضا گرشاسبی که مدیریت باشگاه را بر عهده داشت و حالا این طور از خودش دفاع نموده: یادتان می آید که بیش از 400 هزار نفر متقاضی حضور در بازی ما بودند. آن ها دنبال بلیت می گشتند. بخشی از این مسائل، در دست ماست اما تأمین امنیت و کنترل سکو ها از دست ما خارج بود. با این حال عظمت پرسپولیس بار دیگر در آسیا ثابت شد هر چند به ما گفته بودند قرار نیست پرسپولیس را جریمه نمایند.

جمله هایی که مدیرعامل پیشین پرسپولیس در ادامه به زبان آورده، همه برای تایید حرف های قبلی اش است: رئیس فیفا به همراه مهمانانش و همچنین تمامی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران حضور داشتند و از حضور این همه تماشاگر در استادیوم آزادی تشکر کردند. آنها از ما می پرسیدند چطور مدیریت کردید که سکو ها به این شکل پر شده است. حتی در سایت رسمی بازی ها از تماشاگران پرسپولیس و هیجانی که به استادیوم آوردند، تقدیر شد ولی حالا نمی دانم چرا وضعیت به یکباره فرق نموده که پرسپولیس را جریمه نموده اند. اصلاً آن موقع به ما نگفته بودند که این کار قانون شکنی به حساب می آید و باشگاه جریمه می گردد وگرنه من شخصاً پیگیر ماجرا می شدم. الان هم دیر نشده و می توانند به وسیله واحد حقوقی باشگاه، اعتراض شان را اعلام نمایند. انگار کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال آن است تا بخشی از درآمد های خود را از این طریق به دست بیاورد وگرنه دلیلی ندارد تمام مسئولان کنفدراسیون از حضور تماشاگران تقدیر نمایند و سپس باشگاه این طور جریمه گردد! پرسپولیس با 7، 8 بازیکن این همه افتخارآفرینی در آسیا داشت و همه مسئولان کنفدراسیون نیز شرایط ما را می دانستند. حق این باشگاه نبود که چنین احکامی علیه اش صادر نمایند. حالا هم هماهنگ شده تا مدیران باشگاه دنبال کار های اعتراض به حکم باشند.

پرسش بعدی از گرشاسبی این بود که چطور ممکن است پرسپولیس را به خاطر جیمی جامپی که در ژاپن وسط زمین پرید و بازی رفت را به هم ریخت، جریمه گردد؟ پاسخ او این بود: آن موقع هم می گفتند این هوادار، هوادار پرسپولیس است اما با سند و مدرک ثابت کردیم در مملکت ما، هواداری نیست که با چنین شرایطی وسط زمین بپرد. هوادار پرسپولیس از این کار ها می نماید؟ سر آن ماجرا، اعتراض کردیم و در نهایت کاشیما جریمه شد.

11 - 390

منبع: ایران ورزشی

به "انتقاد از جریمه پرسپولیس: ای اف سی دنبال درآمدزایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از جریمه پرسپولیس: ای اف سی دنبال درآمدزایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید