راه اندازی تعاونی های توسعه محلی در 2020 محله کم برخوردار کشور

به گزارش سریال شهرزاد، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تعاونی های توسعه محلی به منظور ساماندهی ظرفیت های محله و مشارکت در توسعه و بازآفرینی محلات نوسازی و ساخت مسکن در 2020 محله کم برخوردار کشور، راه اندازی می گردد.

راه اندازی تعاونی های توسعه محلی در 2020 محله کم برخوردار کشور

به گزارش گروه مالی سریال شهرزاد از وزارت راه وشهرسازی، نشست مشترک معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و رییس اتاق تعاون ایران با هدف همکاری برای ساماندهی متقاضیان مسکن به ویژه مستاجران در 2020 محله کم برخوردار کشور در اتاق تعاون ایران برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: اتاق های تعاون با توجه به در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی تولیدکنندگان مصالح ساختمانی آمادگی خود را برای حمایت از نوسازی بافت های فرسوده و تامین مصالح ساختمانی با قیمت مناسب اعلام نموده اند.

محمد آئینی گفت: در این نشست، مقرر شد تفاهم نامه مشترکی بین اتاق تعاون ایران، شرکت بازآفرینی شهری ایران و وزارت کشور جهت ساماندهی متقاضیان مسکن منعقد گردد. بعلاوه مقرر شد در کل 2020 محله کم برخوردار کشور تعاونی های توسعه محلی برای ساماندهی ظرفیت های محلی برای نوسازی ساخت مسکن و مشارکت در توسعه و بازآفرینی محلات راه اندازی گردد.

براساس مطالعات و آنالیز های اجرا شده در سطح کشور، 2020 محله کم برخوردار شناسایی شده است که طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار با مشارکت تمام دستگاه ها و سازمان های ذیربط و با یاری گرفتن از ظرفیت ساکنان محلات در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه اندازی تعاونی های توسعه محلی در 2020 محله کم برخوردار کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی تعاونی های توسعه محلی در 2020 محله کم برخوردار کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید