بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

توانمندی های گردشگری دهلران نیازمند سرمایه

جاذبه های گردشگری ایلام از تنوع گیاهی و طبیعت گرفته تا بناهای تاریخی، آثار تاریخی گذشته، اماکن مذهبی و فرهنگی، آداب و رسوم، غذا، صنایع دستی، لباس های محلی مورد علاقه مردم از سراسر دنیا است.

2 اسفند 1402

طرح بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس، شهرداری یا جنگلداری؟

19 آذرماه بود که خبری در رابطه با ایجاد یک پارک یا تفرجگاه جنگلی به مساحت تقریبی 6000 هکتار معادل 6 میلیون مترمربع از منطقه ها جنگلی شهرستان چالوس با تیتر بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه سرخط خبرها نهاده شد.

29 آذر 1402

مواد غذایی ضد سرطان را بشناسید

استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: سبزیجات، انواع کلم و به خصوص کلم بروکلی، به خاطر دارا بودن ترکیبات سولفورافان، در بحث پیشگیری از سرطان بسیار قوی عمل می نمایند.

14 بهمن 1401

10 مورد از خیره کننده ترین هتل آپارتمان ها در سراسر دنیا

آیا می خواهید در طی مسافرت به جای هتل در یکی از بهترین هتل آپارتمان های دنیا اقامت داشته باشید، اما خانه ای برای خودتان نه خانه شخص دیگری؟ اقامت در یک آپارتمان را در نظر بگیرید: یک آپارتمان که از نظر سبک زندگی و امکانات رفاهی به راحتی یک هتل است. (آشپزخانه،...

19 دی 1401

برنامه اسکن سه بعدی Epic Games RealityScan اکنون در فروشگاه App برای iPhone و iPad به رایگان در دسترس است

اوایل امسال، اپیک گیمز اپلیکیشن جدیدی به نام RealityScan را معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد اشیاء را اسکن نموده و با استفاده از دوربین آیفون و آی پد آن ها را به مدل های سه بعدی با کیفیت بالا تبدیل نمایند. پس از ماه ها آزمایش بتا، RealityScan اکنون در فروشگاه...

12 آذر 1401

انتظار متقاضیان برای اعلام نتایج قرعه کشی خودرو های فرسوده

تاخیر در اعلام نتایج قرعه کشی خودرو های فرسوده، شهروند خبرنگار ما را گلایه مند کرد.

18 آبان 1401

ساخت و سازها قنات ها را نابود کردند ، خطر ریزش و جابجایی خاک با خشکیدن قنات ها

این روزها قنات های ری حال خوشی ندارند و خشک شدن آنها نفس بخش کشاورزی را به شماره انداخته و مسائل بسیاری برای اهالی به وجود آورده است. محمدرضا محمدی رئیس اداره امور فنی و زیربنایی جهاد کشاورزی شهرستان ری، معتقد است که ساخت وسازهای شهری حیات قنات ها را...

22 مرداد 1401

خانه رویایی دکتر صدقیانی

خبرنگاران : خانه دکتر صدقیانی یکی از800 خانه تاریخی تبریز است که وقتی به آن وارد می شوید در ابتدا ورود خانه کوچک باحیاط کوچک واقع شده است که حوض کوچکی درآن وجود دارد، ولی وقتی از راهرو کوچکی می گذرید وارد دنیای دیگری می شوید.

5 مرداد 1401

کپ کام هفته آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نماید

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی تاریخ برگزاری رویداد گیمینگ خود را با نام Capcom Showcase اعلام نموده است.

24 تیر 1401

چگونه امنیت سرورهای فیزیکی شبکه را تامین کنیم

سرورها قلب تپنده شبکه های سازمانی هستند و تمامی اطلاعات مهم سازمان روی آن ها ذخیره سازی می گردد. بنابراین مهم است که نسبت به تامین امنیت سرورهای فیزیکی شبکه دقت لازم را به خرج دهیم.

19 تیر 1401

600 هزار نفر تهرانی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام حدود 600 هزار نفر تهرانی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: پالایش 200 هزار متقاضی انجام شد و 400 هزار نفر در انتظار پالایش اطلاعات اولیه خود هستند.

26 اردیبهشت 1401

تغییر هیأت امنای موزه ملی کار با موافقت رییس جمهور

رییس جمهور در پاسخ به نامه محمد شریعتمداری، وزیر کار دولت پیشین، با تغییر سه نفر از اعضای هیأت امنای موزه ملی کار موافقت کرد.

16 اردیبهشت 1401

افزایش بودجه وزارت راه جوابگوی برنامه ها نیست

تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه احکام مربوط به حمل ونقل دربخش تبصره های لایحه بودجه، احکامی مترقی است، اظهار داشت که با این حال از میزان افزایش بودجه وزارت راه و شهرسازی در پیوست (1) رضایت لازم وجود ندارد.

18 فروردین 1401

تاکید بر تعمیر و نوسازی تأسیسات بیمارستان ولیعصر بافق

سرپرست فرمانداری بافق گفت: تأسیسات 25 ساله و نوسازی نشده بیمارستان ولیعصر(عج)، این مرکز درمانی را با مشکل روبرو ساخته است.

9 اسفند 1400

کوچکترین کتاب دنیا حدود پنج هزار دلار فروخته شد

یکی از کوچکترین کتاب های دنیا با محتوای مذهبی در یک حراجی در بروکسل به قیمت نزدیک به پنج هزار دلار فروخته شد.

6 اسفند 1400

سامان دهی محوطه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه شروع شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: عملیات سامان دهی محوطه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، با فاصله یک روز پس از دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجرایی شد.

4 اسفند 1400

راه اندازی تعاونی های توسعه محلی در 2020 محله کم برخوردار کشور

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تعاونی های توسعه محلی به منظور ساماندهی ظرفیت های محله و مشارکت در توسعه و بازآفرینی محلات نوسازی و ساخت مسکن در 2020 محله کم برخوردار کشور، راه اندازی می گردد.

15 بهمن 1400

فلات ایران؛ سرزمین یخچال ها

آیا تا به حال در خصوص یخچال های طبیعی فکر نموده اید؟ آیا می دانید چه کاربردی دارد و چگونه به وجود امده است؟ برای دانستن پاسخ این سوالات با خبرنگاران همراه باشید.

12 بهمن 1400

جام تاریخی سیمین رشی به گیلان بازگردانده شد

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، جام تاریخی سیمین رشی به گیلان بازگردانده شد.

25 دی 1400

آیا پایان تاریخ در خاورمیانه فرا رسیده است؟

جان آلترمن*؛ در تابستان 1989 میلادی یک پژوهشگر جوان در حوزه علوم سیاسی بیانیه جسورانه ای را با این مضمون منتشر کرد: با پیروزی غرب بر اتحاد جماهیر شوروی در جنگ سرد تاریخ به سرانجام خود رسیده و واشنگتن جهان را زیر و رو کرده است. فرانسیس فوکویاما در فروپاشی...

18 دی 1400
تعداد: (35)