راه اندازی دبیرخانه ویژه پیگیری اعتبار و تسهیلات در اداره کل میراث فرهنگی

به گزارش سریال شهرزاد، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، راه اندازی دبیرخانه ویژه پیگیری اعتبار و تسهیلات در اداره کل میراث فرهنگی صورت گرفت.

راه اندازی دبیرخانه ویژه پیگیری اعتبار و تسهیلات در اداره کل میراث فرهنگی

خدیجه براهویی، رئیس اداره مراکز و خدمات گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این دبیرخانه بنا به تدبیر سرپرست اداره کل و به منظور بهبود و تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات، پرداخت عادلانه برابر ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی راه اندازی و اولین جلسه خود را طی چند روز گذشته با حضور اعضا تشکیل داد.

وی ادامه داد: در این کمیته به صورت تخصصی آنالیز و اتخاذ تصمیم در مورد درخواستهای متقاضیان تسهیلات به وسیله اعضا صورت می گیرد و طرح های تأیید شده برای تأیید کارگروه استانی ارسال خواهند شد.

رئیس اداره مراکز و خدمات گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: این کمیته بنا به ضرورت ابلاغ و تخصیص اعتبار به صورت مستمر با حضور اعضا به جهت تسهیل در امر اشتغال و سرمایه گذاری در استان پهناور سیستان و بلوچستان تشکیل می گردد و طی آن، دبیرخانه ویژه پیگیری این امور در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مهر سال جاری برای اولین بار ایجاد و شروع به کار کرد.

منبع: همگردی

به "راه اندازی دبیرخانه ویژه پیگیری اعتبار و تسهیلات در اداره کل میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دبیرخانه ویژه پیگیری اعتبار و تسهیلات در اداره کل میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید