رقیب فرانسوی ملایی نقره گرفت، طلا بازهم به ژاپن رسید

به گزارش سریال شهرزاد ، رقابتهای جودو قهرمانی جهان روز چهارشنبه با برگزاری رقابتهای وزن 81- کیلوگرم مردان دنبال شد. سعید ملایی نماینده کشورمان در این وزن دور نخست به پیترلوئیز از فرانسه باخت و از دور مسابقات کنار رفت. این فرانسوی بعد از ملایی سایر رقبای خود را نیز شکست داد و راهی بازی نهایی شد.

رقیب فرانسوی ملایی نقره گرفت، طلا بازهم به ژاپن رسید

لوئیز که طلای 2013 جهان را در کارنانه داشت و سال 2014 به والویس فورتیر از کانادا باخت به نشان برنز دست یافت . روی تاتامی آستانه یکبار دیگر در مرحله نیمه نهایی به مصاف رقیب کانادایی خود رفت و این بار با ضربه فنی پیروز شد و راهی بازی پایانی شد. اما در دیدار نهایی مقابل تاکانوری از ژاپن تنها 2 دقیقه و 12 ثانیه دوام آورد با ضربه فنی باخت و نقره گرفت.

تاکانوری به مدال طلا دست یافت و مدالهای برنز هم به فورتیر از کانادا و ویکتور پنالبر از برزیل رسید. در این وزن تسکیرشویلی قهرمان دوره قبل و نفر اول رنکینگ جهانی به عنوانی بهتر از پنجمی دست پیدا نکرد. تا اینجای کار هر چهار مدال طلای اوزان 60- تا 81- کیلوگرم به جودوکاران آسیایی رسیده است.

در بخش زنان هم تینا ترستینجاک از اسلوونی طلا وزن 63- کیلوگرم را به خود اختصاص داد. اگبگنینو از فرانسه نقره گرفت و تاشیرو از ژاپن و منخوزیا از مغولستان روی سکوی سوم ایستادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رقیب فرانسوی ملایی نقره گرفت، طلا بازهم به ژاپن رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب فرانسوی ملایی نقره گرفت، طلا بازهم به ژاپن رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید