رویداد فناورانه حوزه معدن برگزار می گردد

به گزارش سریال شهرزاد به نقل از معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری های لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویدادی برای به کارگیری نوآوری ها در حوزه معدن فراهم نموده است.

رویداد فناورانه حوزه معدن برگزار می گردد

در این راستا، سومین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی میزبان ایده های نوآورانه و فناوری های حوزه لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت برگزار می گردد.

برطرف نیازهای فناورانه صنایع معدنی با فناوری های بومی

این جشنواره در امسال میزبان صدها ایده نوآورانه در حوزه فناوری و بخش های مختلف مورد حمایت معاونت علمی و فناوری است.

فناوری های پیشرفته معدنی از جمله هوش مصنوعی، داده های کلان و شبیه سازی سه بعدی، اینترنت اشیا و واقعیت مجازی، بخشی از اولویت های فناورانه اینوماین 3 است.

علاوه بر ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری یونیدرو، دانشگاه تهران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت تهیه و فراوری مواد معدنی ایران و شرکت های صنعتی فعال در حوزه معادن و صنایع معدنی در این جشنواره مشارکت دارند.

در سومین دوره این رویداد کوشش شده است ضمن ایجاد استقبال گسترده فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری معدن، نقش تخصصی هریک از بخش های این زنجیره به صورت تخصصی تعریف شده و تمامی بخش های زنجیره فناوری معدن را زیر یک سقف گرد هم بیایند.

این جشنواره مانند جشنواره پیشین شامل بخش مسابقه ایده، نمایشگاه توانمندی شرکت های دانش بنیان و ارائه نیازهای فناورانه سازمان ها و شرکت های عظیم صنعتی خواهد بود.

ایده پردازان و صاحبان نظران می توانند تا 15تیرماه امسال، ایده ها و چالش های خود را به مرکز نوآوری یونیدرو ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رویداد فناورانه حوزه معدن برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد فناورانه حوزه معدن برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید