مصوبه کمیسیون آموزش برای برگزاری مجدد آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

به گزارش سریال شهرزاد، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت : در جلسه امروز این کمیسیون تصویب شد که آزمون استخدام آموزشیاران نهضت سواد آموزی مجددا برای نیروهای نهضتی پیش از سال 1391 که در آزمون استخدامی شرکت نکرده یا پذیرفته نشده اند، برگزار گردد.

مصوبه کمیسیون آموزش برای برگزاری مجدد آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

احمد حسین فلاحی در گفت و گو با سریال شهرزاد در شرح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این جلسه دو طرح مربوط به اصلاح قانون معین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش برای ساماندهی نیروهای نهضتی و جذب معلمان خرید خدمتی مورد آنالیز نهاده شد.

وی اضافه نمود: کمیسیون آموزش تصویب کرد افرادی که در آزمون استخدامی تیرماه نهضت سواد آموزی رد شدند و افرادی که به هر دلیل از جمله شیوع ویروس کرونا در این آزمون شرکت نکردند، بتوانند مجددا در آزمون نهضتی ها شرکت نمایند.

وی شرح داد : طبق آمار 6000 نفر در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی رد شدند و بعضی متقاضیان استخدام نیز در آزمون شرکت نکردند، این افراد خواهان برگزاری مجدد آزمون استخدامی هستند لذا کمیسیون تصویب کرد که این آزمون برای نیروهای نهضتی پیش از سال 1391 که در آزمون استخدامی شرکت نکرده یا پذیرفته نشده اند مجددا برگزار گردد؛ البته این طرح جهت قانونی خود را برای اجرایی شدن طی خواهد نمود.

فلاحی درباره طرح جذب معلمان خرید خدمتی گفت: این طرح برای آنالیز به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد تا در طرح جامعی این کمیته شامل نیروهای پیش دبستانی، حق التدریس ها و خرید خدماتی الحاق گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مصوبه کمیسیون آموزش برای برگزاری مجدد آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه کمیسیون آموزش برای برگزاری مجدد آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید