نریمان دنیا: نفتچی شانس سهمیه دارد ولی قهرمانی نه

به گزارش سریال شهرزاد، با 8 امتیاز اختلاف نسبت به قره باغ در رده دوم قرار داریم. به همین دلیل دریافت تیم صدرنشین و سبقت از آنها برای ما سخت است اما دومی ما قطعی شده و برای سال بعد می توانیم در لیگ اروپا شرکت کنیم.

نریمان دنیا: نفتچی شانس سهمیه دارد ولی قهرمانی نه

فعلاً مجبورم انفرادی تمرین کنم

ناصر قراگزلو ، سامان نریمان جهان، بازیکن ایرانی تیم نفتچی آذربایجان از شرایط خاص کشور آذربایجان در روزهای شیوع ویروس کرونا و البته شرایط خودش در روزهای عجیبی که به فوتبال جهان حاکم شده با ما صحبت نموده است. مهاجم سابق تراکتور و ماشین سازی در گفت و گو با ایران ورزشی درباره انتخاب بهترین لژیونر سال به علیرضا جهانبخش رأی می دهد و علیرضا بیرانوند را بهترین دروازه بان آسیا معرفی می نماید.

*****

در شرایطی که درگیر ویروس کرونا هستید چطور تمرین می کنی؟

به خاطر ویروس کرونا که همه جهان را سخت تحت تأثیر خودش قرار داده مجبوریم که انفرادی تمرین کنیم و اجازه تمرین گروهی هنوز از سوی فدراسیون فوتبال کشور آذربایجان به تیم ها داده نشده. من هم خودم بیشتر در خانه تمرین می کنم تا بدنم را آماده نگه دارم. فعلاً چاره ای هم نداریم و با وجود ویروس کرونایی که همه مردم جهان را تهدید می نماید ما هم باید در خانه بمانیم و تمرین کنیم.

در تیم تان کسی به کرونا مبتلا نشده؟

کسی از بازیکنان و هم تیمی های من کرونا نگرفته و همگی در صحت و سلامت کامل به سر می بریم. چون همه بازیکنان مان به شدت به بهداشت فردی و قوانین وضع شده احترام می گذارند و آنها را رعایت می نمایند.

چند هفته از لیگ آذربایجان باقی مانده و تیم تان در رده دوم قراردارد؟

تیم مان با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم قره باغ در رده دوم قرار گرفته است. به همین دلیل دریافت تیم صدرنشین و سبقت از این تیم قدرتمند برای ما سخت است اما دومی ما قطعی شده و برای سال بعد می توانیم در لیگ اروپا شرکت کنیم. با این وجود امیدواریم و همه توان مان را برای کسب بیشترین امتیاز و بهترین نمایش ها تا هفته آخر به کار می بندیم و لحظه ای از کوشش برای موفقیت دلسرد و خسته نخواهیم شد.

فکر می کنی در فصلی که در حال سپری شدن است، توانسته اید خواسته های طرفداران نفتچی را برآورده کنید؟

همیشه از تیم ما توقع قهرمانی و سهمیه وجود دارد که ما هم در انتها این فصل ان شاءالله آن را برای طرفداران مان مهیا خواهیم کرد. اگر قهرمان نشویم حتماً با دومی سهمیه حضور در لیگ اروپا را به دست می آوریم.

نوروز را در کشور آذربایجان چگونه سپری کردی؟

من در ایام عید با تمرین و سریال و برنامه های تلویزیونی سعی کردم اوقات خودم را سپری کنم، چون به دلیل روزهای کرونایی نمی شد خیلی از کارها را انجام داد و به تمرین گروهی پرداخت.

بهترین لژیونر فصل قبل ایران، بهترین بازیکن ادوار مختلف لیگ قهرمانان و بهترین شوت از راه دور از دید تو کدام ها بود. همچنین در بین پنج بازیکن برگزیده ای اف سی در جام جهانی تو به چه بازیکنی رأی می دهی؟

تمامی لژیونرهای کشورمان فصل قبل سال خوبی را سپری کردند و درخشیدند اما در بین آنها به نظرم جهانبخش بهترین بود. بهترین بازیکن یا بازیکنان ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا هم از دید من فرهاد مجیدی و جلال حسینی بوده و هستند که در تیم های مختلف در لیگ قهرمانان آسیا درخشیده و بهترین بوده اند. بهترین شوت از راه دور هم شوت آندو به بوریرام بود که به نظرم زیبا و محکم و با قدرت خاصی شلیک و به گل تبدیل شد. بهترین بازیکن آسیایی هم از دید من در بین پنج گزینه علیرضا بیرانوند بود که در روسیه بهترین نمایش ها را مقابل تیم های بزرگی مانند مراکش و پرتغال و اسپانیا نشان داد و اوج درخشش را با دریافت پنالتی رونالدو نشان داد و این نکته را به همه یاد آور شد که او بهترین دروازه بان آسیا است و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

از طرف فدراسیون فوتبال آذربایجان زمان آغاز تمرینات گروهی و لیگ اعلام نشده؟

نه هنوز چیزی تعیین نشده و اینجا هم 15 روز 15 روز تمرینات به تعویق می افتد و همه منتظرند تا ببینند چه تصمیمی گرفته می گردد و آغاز لیگ و تمرینات چه زمانی خواهد بود.

در آذربایجان رایزنی برای اعلام تیم قهرمان انجام نشده؟

نه، رایزنی و حرفی راجع به اعلام تیم قهرمان نشده اما بالاخره اینجا قره باغ اول است و با توجه به فاصله امتیازی و قرار داشتن در صدر قاعدتاً اگر لازم شد به عنوان تیم قهرمان اعلام می گردد.

منبع: ایران ورزشی

به "نریمان دنیا: نفتچی شانس سهمیه دارد ولی قهرمانی نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نریمان دنیا: نفتچی شانس سهمیه دارد ولی قهرمانی نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید