پرواز تهران به فرودگاه جدید استانبول چقدر آب می خورد؟ ، قیمت بلیت های تفلیس و استانبول در اوج نهاده شد

به گزارش سریال شهرزاد، قیمت بلیت هواپیما برای تفلیس و استانبول به اوج رسیده به طوری که حداقل قیمت بلیت به یک میلیون و سیصد هزار تومان رسیده است.

پرواز تهران به فرودگاه جدید استانبول چقدر آب می خورد؟ ، قیمت بلیت های تفلیس و استانبول در اوج نهاده شد

سریال شهرزاد: فرودگاه جدید استانبول اگر مقصد سفر تابستانی شما باشد، قیمت بلیت هایش این روزها حسابی بالا رفته است. در حال حاضر پیک سفر تابستانی به دو کشور گرجستان و ترکیه است و بلیت پروازهای تهران به دو شهر معروف استانبول و تفلیس در بالاترین قیمت هستند.

آنالیز بازار بلیت های پرواز فرودگاه امام خمینی به فرودگاه جدید استانبول نشان می دهد حداقل قیمت این روزهای پرواز بین این دو فرودگاه حدود یک میلیون و 400 هزار تومان هزینه دارد. همچنین حداکثر قیمت بلیت در این راستا به حدود 4 میلیون تومان می رسد.

پرواز از فرودگاه جدید استانبول به تهران نیز شرایط مشابهی دارد و پروازهای برگشت به ایران نیز از حدود یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده اند.

بازار بلیت پرواز تفلیس نیز در اوج است. با وجود سخت گیری های جدید گرجی ها برای ورود ایرانی ها به این کشور، سفر به تفلیس هنوز رونق دارد. کف قیمت بلیت پرواز بین تهران - تفلیس این روزها حدود یک میلیون و 300 هزار تومان است.

پروازهای برگشت از تفلیس نیز با توجه شلوغی ایام هفته قیمت گذاری شده اند. با این وجود جر در روزهای خیلی خلوت پرواز از تفلیس به تهران نیز حداقل حدود یک میلیون و 300 هزار تومان هزینه دارد.

آنتالیا یکی از مقاصد تابستانی ایرانی هاست که این روزها قیمت پرواز مستقیم بین تهران و آنتالیا حدود سه میلیون تومان است.

در حال حاضر بازار سفرهای خارجی داغ است و پیش بینی می گردد با نزدیک شدن به شهریور ماه این بازار همچنان پر رونق بماند. برای کسانی که قصد سفر ارزان به این دو مقصد را دارند، شروع پاییز فصل مناسبی است.

منبع: چمدان

به "پرواز تهران به فرودگاه جدید استانبول چقدر آب می خورد؟ ، قیمت بلیت های تفلیس و استانبول در اوج نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز تهران به فرودگاه جدید استانبول چقدر آب می خورد؟ ، قیمت بلیت های تفلیس و استانبول در اوج نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید