کماندار ملی پوش: دوری چند ماهه را در آسیایی جبران می کنم

به گزارش سریال شهرزاد، دارنده مدال طلای تیروکمان کاپ آسیا گفت: هر چند که هنوز نتوانسته ام به آمادگی قبلی خود بازگردم، اما سعی می کنم بهترین عملکرد را در بنگلادش داشته باشم.

کماندار ملی پوش: دوری چند ماهه را در آسیایی جبران می کنم

پریسا براتچی در گفت وگو با سریال شهرزاد، در ارزیابی از شرایط خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش، اظهار کرد: بعد از آسیب دیدگی که از ناحیه مچ دست راستم پیدا کردم و جام جهانی آلمان، رم ایتالیا و سپس مکزیک را از دست دادم، این مساله سبب شد تا از جو مسابقات فاصله زیادی بگیرم. اگرچه آسیب دیدگی ام تا حدودی بهتر شده است، اما برای این که به شرایط ایده ال قبلی خود بازگردم، باید پیگیر کارهای درمانی خود باشم تا به مرور زمان آسیب دیدگی ام بهبود پیدا کند.

وی گفت : در طی یک ماهی که در اردوی آمادگی حضور داشتم، برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی مچ دستم و همچنین کتف سمت راستم، سعی کردم فشار زیادی به خود وارد نکنم تا بتوانم کم کم خود را به شرایط مسابقه برسانم. البته در حال حاضر رکوردهای خوبی را زده ام، اما هنوز نتوانسته ام به اوج آمادگی که در مسابقات کاپ آسیا تایلند داشتم، برسم. امیدوارم در ظرف چند روز آینده که راهی بنگلادش می شویم، رکوردم را تا 690 ارتقاء دهم.

عضو تیم ملی تیروکمان با بیان این که در حال حاضر از نظر رنکینگ در جایگاه سیزدهم قرار دارم، گفت : تمام تلاشم کسب مدال انفرادی قهرمانی آسیا در بنگلادش است تا رنکینگ خود را از جایگاه سیزدهم چند پله ارتقاء دهم و در جمع 10 کماندار برتر قرار بگیرم. البته کار سختی است و برای دستیابی به چنین هدفی باید به سختی با حریفان آسیایی رقابت کنم.

براتچی در پاسخ به این پرسش که شرایط تیم را در بخش تیمی و میکس چگونه ارزیابی می کنید؟ خاطر نشان کرد: تیم کامپوند در حال حاضر چه در بخش مردان و چه زنان شرایط بسیار خوبی دارد و هدف بر این است تا در بخش انفرادی، تیمی و میکس بهترین نتیجه را برای تیم ایران کسب کنیم. البته در بخش میکس، تنها ورزشکارانی می توانند در این مرحله رقابت کنند که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند. امیدوارم ضمن حضور پیروز در بخش انفرادی، امکان رقابت در میکس تیم را نیز داشته باشم.

وی در انتها گفت : هر چند هنوز به آن آمادگی که در مسابقات کاپ آسیا تایلند داشتم، نرسیدم و از عملکردم زیاد راضی نیستم اما سعی خواهم کرد تا دوری چند ماه از مسابقات را در بنگلادش با کسب مدال جبران کنم و بار دیگر خود را در کامپوند زنان مطرح کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کماندار ملی پوش: دوری چند ماهه را در آسیایی جبران می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کماندار ملی پوش: دوری چند ماهه را در آسیایی جبران می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید