کومان: گام مهمی برای صعود به مرحله پایانی یورو 2020 برداشتیم، از بازی بابل سورپرایز نشدم

به گزارش سریال شهرزاد، سرمربی تیم ملی فوتبال هلند از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل استونی ابراز رضایت کرد.

کومان: گام مهمی برای صعود به مرحله پایانی یورو 2020 برداشتیم، از بازی بابل سورپرایز نشدم

به گزارش سریال شهرزاد، رونالدو کومان که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) پیروز شدند پس از فزونی 4 بر 2 در خانه آلمان در مرحله انتخابی یورو 2020، این بار در دیدار خارج از خانه دیگری، استونی را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو بردارند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی NOS هلند گفت: این گام مهمی برای صعود ما به مرحله پایانی مسابقات یورو 2020 بود، اما در عین حال فکر می کنم کسب پیروزی 4 بر صفر در اینجا عادی بود.

وی اضافه نمود: استونی در این دیدار عملکرد ضعیف تری نسبت به چیزی که در گذشته از خود ارائه می کرد، به نمایش گذاشت. بهترین بازیکن آنها در این بازی حضور نداشت، اما ما باید کار خودمان را می کردیم و باید بازی را تحت کنترل خود می گرفتیم و با نظم و انضباط بازی خودمان را به نمایش می گذاشتیم. همواره هم اجرای این موارد آسان نیست و این را از روی تجربه ام می گویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند همچنین در تمجید از زننده دو گل تیمش که بازی تأثیرگذاری را مقابل استونی به نمایش گذاشت، گفت: من که از بازی رایان بابل سورپرایز نشدم، چون او را به خوبی می شناسم. می دانم که رایان چقدر آماده است و می تواند چه کارهایی برای تیم انجام دهد. او فوتبالیستی حرفه ای است.

کومان در تکمیل صحبت هایش اعلام کرد: درست است که بابل 32 ساله است، اما این بدین معنا نیست که فوتبالش تمام شده است. او در بازی با آلمان و در این بازی با به ثمر رساندن دو گل ثابت کرد که هنوز می تواند تفاوت را رقم بزند.

هلند با این پیروزی 9 امتیازی شد و همچنان در مکان سوم جدول رده بندی گروه C مرحله انتخابی یورو 2020 واقع شده است. در این گروه آلمان و ایرلند شمالی هرکدام با کسب 12 امتیاز و به خاطر پیروزی ژرمن ها در بازی رو در رو در رده های اول و دوم جای دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کومان: گام مهمی برای صعود به مرحله پایانی یورو 2020 برداشتیم، از بازی بابل سورپرایز نشدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: گام مهمی برای صعود به مرحله پایانی یورو 2020 برداشتیم، از بازی بابل سورپرایز نشدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید