هوش مصنوعی

گلکسی S22 و S22 پلاس هم فناوری پیشرفته عکاسی در شب را دارند

برای اینکه بتوانید در نور شب عکاسی کنید و تصاویر بی نظیری به ثبت برسانید لزوما نیازی به گلکسی S22 اولترا ندارید چرا که گلکسی S22 و S22 پلاس هم می توانند این کار را انجام دهند.

30 اردیبهشت 1401

تحصیل در رشته MBA در کانادا 2022

دوره MBA در کانادا معمولا یک دوره دو ساله است که با گذراندن آن، درهای بیشماری به روی آیندهٔ حرفه ای شما باز می شود. رشته محبوبی که دانشجویان خارجی بسیاری را به خود جذب کرده و البته چالش هایی هم دارد و از جهاتی گاو نر می خواد و مرد کهن! اگر آمار سال 2021 را مبنا...

21 دی 1400

رویداد فناورانه حوزه معدن برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری های لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویدادی برای به کارگیری نوآوری ها در حوزه معدن فراهم نموده است.

27 تیر 1400

مشتریان ابررایانه سیمرغ چه کسانی هستند؟

یک مقام مسئول در پژوهشگاه ICT با بیان اینکه سرویس های ابررایانه سیمرغ تا خاتمه تابستان عرضه می شوند، کاربردهای این سوپرکامپیوتر و صندلی ایران در ساخت رایانه های قدرتمند دنیا را تشریح کرد.

26 تیر 1400

پایانی متفاوت برای چهارمین کمپ استارتاپی دیجی نکست؛ تیم ها آماده ورود به بازار می شوند

کمپ استارتاپی یکی از برنامه های دیجی نکست (مرکز نوآوری خبرنگاران) است که با هدف ایجاد کسب وکارهای نوپا در حوزه هوش مصنوعی و به طور کلی فناوری های پیشرفته هر زمستان و تابستان برگزار می گردد. در سرانجام هر کمپ استارتاپی یک روز به نام Pitch Day وجود دارد که تیم...

27 اردیبهشت 1400

لپ تاپ های جدید هواوی در ایران معرفی شدند

در مراسم آنلاینی که دقایقی پیش برگزار گردید، تعدادی از محصولات جدید هواوی در رده لپ تاپ و تبلت برای بازار ایران معرفی شدند. معرفی محصولات توسط امیرحسین قاسمی مدیر شبکه خرده فروشی هواوی انجام شد. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا خواهیم شد.

3 شهریور 1399

با این پهپاد لاک پشتی با کیفیت ترین تصاویر را ثبت کنید

پهپاد زیبای موسوم به DJI Mavic Air 2 HDR یکی از جذاب ترین پهپاد های جدید است که وقتی جمع می گردد یا به عبارتی پیش از پرواز دقیقا شبیه یک لاک پشت زیبا است.

19 مرداد 1399

هوش مصنوعی و جنگ ، افزایش خطرات علیه انسان ها همزمان با قدرت دریافت رایانه ها در جنگ

مسابقه بین چین و آمریکا، دو ابرقدرت جهان، دارای ابعاد مختلفی است، از کشمکش های مربوط به سهمیه های فلزی گرفته تا نزاع ها بر سر ویزای دانشجویی. یکی از نگران کننده ترین و کمتر دیده شده ترین ابعاد، مسابقه در خصوص جنگ با هوش مصنوعی است. هر دو کشور در حال سرمایه...

15 مهر 1398

گوگل فوتوز به روز رسانی شد ، عکس ها را با برچسب های متنی جستجو کنید

گوگل فوتوز در یک به روزرسانی جالب به کاربران این امکان را می دهد متنهایی را که در عکس گرفته اند جستجو کنند. این امکان جدید از سوی گوگل در توییتر اعلام شد.

4 مهر 1398

با Skybot F-850، ربات انسان نمای فضانورد روس ها آشنا شوید

مدتی است که پای ربات ها به ایستگاه فضایی بین المللی باز شده است و تا کنون چند ربات همسفر فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی بوده اند. صبح امروز روسیه نیز به صورت مستقل اولین ربات انسان نمای خود را به ایستگاه فضایی ارسال کرد.

4 مهر 1398

مایکروسافت و هوش مصنوعی برای پاورپوینت

مایکروسافت یک ابزار هوش مصنوعی جدید را به نرم افزار پاورپوینت افزوده که به ارائه بهتر کاربران یاری می نماید.

15 مرداد 1398

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آیفون تاشو تا باگ به روزرسانی گوشی هوشمند S10 سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

6 مرداد 1398

ذخیره عکس بدون اجازه کاربران در یک اپلیکیشن

گزارش های دنیای فناوری حکایت از آن دارند که اپلیکیشنEver که یک اپلیکیشن برای یادآوری خاطرات تصویری کاربران است بدون اجازه کاربران میلیون ها عکس را که افراد در این برنامه قرار داده اند، بدون اجازه ذخیره سازی و برای توسعه تکنولوژی تشخیص چهره سوء استفاده...

29 تیر 1398

حمله دوباره ترامپ به شبکه های اجتماعی، تویتر و فیسبوک حد خود را نمی دانند!

ترامپ در اظهار نظری جدید اعلام نموده که توییتر، فیس بوک و گوگل حد و حدود خود را نمی دانند و نسبت به جمهوریخواهان اجحاف می نمایند.

8 تیر 1398