اتصال تمام مدارس استان ایلام به سامانه شاد

به گزارش سریال شهرزاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با اعلام اینکه تمام مدارس استان ایلام به سامانه شاد متصل هستند گفت: 92 درصد دانش آموزان استان برای آموزش به تلویزیون دسترسی دارند.

اتصال تمام مدارس استان ایلام به سامانه شاد

به گزارش سریال شهرزاد به نقل از شبستان، اسفندیار رستم زاد ضمن اشاره به امکان آموزش دانش آموزان از طریق سامانه شاد اظهار کرد: تمام مدارس ما به سامانه شاد متصلند و استان ایلام در این خصوص رتبه دوم را در سطح کشور دارد.

وی شرح داد: در استان ایلام 92 درصد دانش آموزان به تلویزیون دسترسی دارند و برای 8 درصد از مدارسی که دانش آموزان به تلویزیون دسترسی ندارند و عمدتاً عشایری هستند، درس نامه و پک آموزشی تهیه و از طریق مدیران مدارس و راهبران آموزشی در این مناطق توزیع می شود.

رستم زاد با اشاره به اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان در مقابله با ویروس کرونا یادآور شد: تولید ماسک بهداشتی در مرکز یادگیری محلی سوادآموزی زاگرس شهرستان دهلران با هماهنگی حوزه معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام انجام شده است.

وی گفت: همچنین خرید 750 میلیون تومان مواد شوینده، الکل و اقلام بهداشتی و توزیع آن در ادارات و مدارس استان ایلام از جمله اقدامات این اداره کل در مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اتصال تمام مدارس استان ایلام به سامانه شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال تمام مدارس استان ایلام به سامانه شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید