اردوغان و ترامپ احتمالا به زودی دیدار می نمایند

به گزارش سریال شهرزاد، روسای جمهور ترکیه و آمریکا ممکن است به زودی در ترکیه یا در حاشیه نشست گروه 20 با یکدیگر دیدار رو در رو داشته باشند.

اردوغان و ترامپ احتمالا به زودی دیدار می نمایند

به گزارش سریال شهرزاد، یک مقام ارشد دولت ترکیه اظهار کرد، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه و دونالد ترامپ، همتای آمریکایی او به زودی در ترکیه یا در حاشیه نشست گروه 20 که ماه آینده میلادی در ژاپن برگزار می گردد، با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

این مقام ترکیه ای که نخواسته نامش فاش گردد، اظهار کرد، اردوغان ترامپ را به ترکیه دعوت نموده و نشانه های مثبتی مبنی بر پذیرش این دعوت از سوی رییس جمهور آمریکا وجود داشته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی اضافه نمود: اکنون در حال کار بر روی زمان بندی این دیدار هستیم. نشانه های مثبتی دریافت نموده ایم اما زمان آن هنوز معین نیست. ممکن است این دو رهبر در حاشیه نشست گروه 20 در ژاپن نیز دیدار نمایند.

برات آلبایراک، وزیر دارایی ترکیه نیز در ماه آوریل با ترامپ و جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا درباره مساله خرید سامانه S-400 روسیه از سوی آنکارا دیدار و مصاحبه کردند.

از این دیدار جزییات زیادی مطرح نشده اما رسانه های ترکیه به نقل از آلبایراک گزارش نموده اند که ترامپ درک مثبتی از احتیاج ترکیه به این سامانه به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اردوغان و ترامپ احتمالا به زودی دیدار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان و ترامپ احتمالا به زودی دیدار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید