نرم افزار و اپلیکیشن

یک راه حل برای حل مشکل کاربران ایرانی اپل

بالأخره یک راه حل برای حل مشکل کاربران ایرانی اپل فراهم شد.

28 آذر 1401

برنامه اسکن سه بعدی Epic Games RealityScan اکنون در فروشگاه App برای iPhone و iPad به رایگان در دسترس است

اوایل امسال، اپیک گیمز اپلیکیشن جدیدی به نام RealityScan را معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد اشیاء را اسکن نموده و با استفاده از دوربین آیفون و آی پد آن ها را به مدل های سه بعدی با کیفیت بالا تبدیل نمایند. پس از ماه ها آزمایش بتا، RealityScan اکنون در فروشگاه...

12 آذر 1401

سونی برنامه ای بزرگ برای عرضه پلی استیشن وی آر 2 دارد؛ فراوری انبوه با قدرت شروع شده

در حالی که فرآیند فراوری و توزیع سخت افزار در چند سال گذشته به طور قابل توجهی با مشکل روبرو شده است، اما به نظر می رسد که سونی میخواهد تا مارس 2023، دو میلیون واحد از پلی استیشن وی آر 2 را فراوری کند.

15 مهر 1401

گوگل دکمه دستیار صوتی پیکسل واچ را به نمایش گذاشت

تا زمان رونمایی رسمی از محصولات تازه گوگل در رویداد 14 مهر (6 اکتبر) فاصله چندان زیادی باقی نمانده است. گوگل به همین دلیل و جهت آشنایی بیشتر کاربران با محصولات تازهش تبلیغات آن ها را افزایش داده و خود را برای این رویداد آماده می نماید. در ویدیویی که به تازگی...

2 مهر 1401

7 سایت و اپلیکیشن برتر برای ساخت و دانلود زنگ گوشی

انتخاب درست آهنگ برای زنگ گوشی موبایل برای بعضی افراد اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه برای این انتخاب دست شما کاملا باز است و با توجه به اپلیکیشن های متنوعی که در این زمینه طراحی و عرضه شده، با هیچ محدودیتی روبرو نخواهید بود.

3 شهریور 1401

بزرگنمایی؛ قابلیت نو یوتیوب

یوتیوب در حال آزمایش یک ویژگی تازه بر روی برنامه تلفن همراه برای مشترکین Premium است. این ویژگی امکان بزرگنمایی همه ویدئو ها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

16 مرداد 1401

کپ کام هفته آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نماید

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی تاریخ برگزاری رویداد گیمینگ خود را با نام Capcom Showcase اعلام نموده است.

24 تیر 1401

سفر اپ: با iGO Navigation به صورت آفلاین مسیریابی کنید

iGO Navigation نام اپلیکیشنی برای مسیریابی است که می توان به صورت آفلاین از آن استفاده کرد. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS منتشر شده است. همراه خبرنگاران باشید تا با iGO Navigation بیشتر آشنا شویم.

9 تیر 1401

بازی Apex Legends برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه شد

ناشر بازی ایپکس لجندز (Apex Legends)، شرکت الکترونیک آرتز و سازنده این بازی، شرکت ریسپاون (Respawn)، اعلام کردند که نسخه نسل نهمی این بازی منتشر شده است. بازی ایپکس در سال 2019 برای کنسول های نسل 8 و کامپیوتر عرضه شد. سپس در سال 2020 نسخه نینتندو سوییچ آن نیز معرفی و...

7 تیر 1401

ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال با شگفتانه نوروزی!

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در حالی از ساعت 17:30 امروز در استادیوم آزادی برگزار می گردد که 20 هزار هوادار دو تیم پس از پشت سر گذاشتن پنج دربی پشت درهای بسته می توانند این ملاقات را از نزدیک دیدن نمایند.

19 خرداد 1401

گلکسی S22 و S22 پلاس هم فناوری پیشرفته عکاسی در شب را دارند

برای اینکه بتوانید در نور شب عکاسی کنید و تصاویر بی نظیری به ثبت برسانید لزوما نیازی به گلکسی S22 اولترا ندارید چرا که گلکسی S22 و S22 پلاس هم می توانند این کار را انجام دهند.

30 اردیبهشت 1401

عرضه کنسول بازی تازه لنوو با پردازنده نسل دوازدهم اینتل

لنوو در حال حاضر یک نام پیشرو در بازار رایانه های شخصی است. این شرکت مجموعه ای از محصولات از جمله لپ تاپ های بازی سری Legion و سری لپ تاپ های متمرکز بر کسب و کار Yoga را معرفی نموده است. لنوو بعلاوه مجموعه ای از کیس های بازی (gaming towers) سری IdeaCentre را نیز فراوری نموده...

21 اردیبهشت 1401

اگر با لپ تاپتان سفر می کنید بخوانید!

آیا به برداشتن لپ تاپ در سفر نیاز دارید؟اولین چیزی که باید از خودتان بپرسید این است: آیا واقعا من به لپ تاپ در سفر نیاز دارم؟ اگر، مثل بسیاری از افراد، شما به صورت آنلاین کار می کنید و مثلاً یک وبلاگ نویس هستید، پس مطمئناً باید لپ تاپ خود را به همراه داشته...

26 فروردین 1401

بازدید معاون رییس جمهور از مرکز مانیتورینگ مدیریت راه های سازمان راهداری

معاون اول رییس جمهور امروز(آدینه) با حضور در مرکز مانیتورینگ مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

3 اسفند 1400

دوره بین المللی DBA در دانشگاه تهران

پیرو تفاهم نامه منعقد شده دانشکده فنی دانشگاه تهران با مدرسه کسب و کار ژنو سوئیس SSBM دوره دکترای مدیریت کسب و کار DBA همراه با اعطاء گواهی DBA یکساله از دانشگاه تهران و مدرک دکترای DBA از SSBM ژنو برگزار خواهد شد. به همین دلیل به صورت محدود و به وسیله انجام مصاحبه...

22 دی 1400

لیورپول جدیدترین شکار ستاره ایرانی؛ گلزنی دوباره طارمی در لیگ قهرمانان

خبرگزاری خبرنگاران- لیورپول دومین برد خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به زیبایی هر چه تمام تر کسب کرد. طارمی تک گل پورتو را مقابل شاگردان کلوپ به ثمر رساند.

15 مهر 1400

نقش فناوری و نوآوری در توسعه اقتصاد درونزا ، دولت نشان داد در ایجاد اشتغال موثر توانا نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه 80 درصد از حجم اقتصاد کشور به نوعی دولتی است و دولت نیز نشان داده که در ایجاد اشتغال موثر توانا نیست.

15 تیر 1400

920 مجموعه آزمایشگاهی خدمات خود را به اشتراک گذاشتند

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، مراکز آزمایشگاهی مستقر در سراسر کشور (به غیر از آزمایشگاه های طبی و بالینی)، بدون محدودیت نوع سازمان خود می توانند برای عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری...

24 خرداد 1400

14 ایده تحقیقاتی برای توسعه محصولات شناختی عرضه شد

محققان و پژوهشگران فعال در استارتاپ ها و شرکت های خلاق 14 ایده تحقیقاتی و پژوهشی را برای توسعه محصولات و خدمات نوآور شناختی ارائه کردند.

10 خرداد 1400

چک بکشید اما با قانون جدید

امروز با نخستین روز کاری بانک ها در سال جدید، اصلاح قانون چک در جهت جدیدی قرار می گیرد چرا که براساس این قانون صدور چک در وجه حامل ممنوع و ثبت چک های صیادی در سامانه صیاد تا حدودی الزامی می گردد.

9 اردیبهشت 1400
تعداد: (59)