تازه ترین تصاویر از نمایشگاه خودروی پاریس ، از تازهترین مدل جیپ تا رنو 4 تازه

به گزارش سریال شهرزاد، نمایشگاه خودروی پاریس 2022 با سر و صدای فراوان در حال برگزاری است و شرکت های خودروسازی، تازه ترین محصولات و کانسپت های خود را برای نمایش به این نمایشگاه آورده اند.

تازه ترین تصاویر از نمایشگاه خودروی پاریس ، از تازهترین مدل جیپ تا رنو 4 تازه

به گزارش سریال شهرزاد و به نقل از اتو اکسپرس، در اینجا نگاه کوتاه به بعضی از محصولات و مفهومی های نو داریم.

BYD

این شرکت چینی سرمایه گذاری اروپایی خود را با 3 خودروی الکتریکی نو شروع خواهد نمود. کراس اوور Atto 3 به عنوان یک رقیب مستقیم برای فولکس واگن ID.3 و MG4 عمل خواهد نمود.

داچیا

داچیا هیچ خودروی تولیدی نوی را معرفی نکرده است، اما در عوض، کانسپت مانیفست جسورانه این برند و بعلاوه مرحله نهایی هویت بصری نو آن را خواهیم دید که قبلا خودروهای آن نشان نوی را به خود اختصاص داده است. غرفه این خودروساز رومانیایی بعلاوه اولین پیشرانه الکتریکی این شرکت را ارائه کرد که در سال آینده روی یک جوجر هیبریدی استفاده خواهد شد.

جیپ

اونجر آینده اولین خودروی تمام الکتریکی جیپ خواهد بود و عموم مردم می توانند آن را برای اولین بار در نمایشگاه پاریس ببینند. این خودرو از پلت فرم استلانتیس CMP استفاده می نماید که در سایر شاسی بلندهای کوچک مانند واکسهال موکا و پژو 2008 (e-CMP برای نسخه های الکتریکی) دیده می گردد، در حالی که جیپ می گوید این خودروی برقی می تواند برای مسافت حدود 400 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل بپیماید.

پژو

پژو 408 نو را فست بک پویا می نامد؛ به این معنی که این خودرو یک سالن بلند با یک صندوق عقب هاچ بک دارد. زیر ساخت 408 کمی آشناتر است؛ همان پلتفرم CMP مورد استفاده در 308 و بسیاری از محصولات دیگر شرکت استلانتیس. مانند 308، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که یک نسخه کاملا الکتریکی e-408 را در زمان مناسب ببینیم. e-208 به تازگی ارتقا یافته نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

رنو

مدتی است که در خصوص رنو 4 نو حدس می گردد. ما می دانیم که آن را به عنوان یک جایگزین بزرگ تر و کاربردی تر نسبت به رنو 5 بعدی قرار می دهیم. یک هاچ بک بیشتر خانوادگی با ارجاعات طراحی فراوان به نمونه اصلی. مانند رنو 5، این خودرو دارای یک پیشرانه کاملا الکتریکی خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "تازه ترین تصاویر از نمایشگاه خودروی پاریس ، از تازهترین مدل جیپ تا رنو 4 تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین تصاویر از نمایشگاه خودروی پاریس ، از تازهترین مدل جیپ تا رنو 4 تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید