همایشها و نمایشگاه ها

مقایسه ارزان ترین سدان های چینی بازار، جکJ4 یا فردا 511؟، عکس

جک J4 و فردا 511 به عنوان سدان های اتوماتیک زیر یک میلیارد تومان، گزینه های قابل توجهی هستند اما کدام یک انتخاب بهتری خواهد بود؟

24 فروردین 1403

افزایش سرعت قطار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از افزایش سرعت قطار کرمانشاه اطلاع داد.

3 آبان 1401

تازه ترین تصاویر از نمایشگاه خودروی پاریس ، از تازهترین مدل جیپ تا رنو 4 تازه

نمایشگاه خودروی پاریس 2022 با سر و صدای فراوان در حال برگزاری است و شرکت های خودروسازی، تازه ترین محصولات و کانسپت های خود را برای نمایش به این نمایشگاه آورده اند.

26 مهر 1401

سونی برنامه ای بزرگ برای عرضه پلی استیشن وی آر 2 دارد؛ فراوری انبوه با قدرت شروع شده

در حالی که فرآیند فراوری و توزیع سخت افزار در چند سال گذشته به طور قابل توجهی با مشکل روبرو شده است، اما به نظر می رسد که سونی میخواهد تا مارس 2023، دو میلیون واحد از پلی استیشن وی آر 2 را فراوری کند.

15 مهر 1401

خانه رویایی دکتر صدقیانی

خبرنگاران : خانه دکتر صدقیانی یکی از800 خانه تاریخی تبریز است که وقتی به آن وارد می شوید در ابتدا ورود خانه کوچک باحیاط کوچک واقع شده است که حوض کوچکی درآن وجود دارد، ولی وقتی از راهرو کوچکی می گذرید وارد دنیای دیگری می شوید.

5 مرداد 1401

فراوری و چاپ کارت و بند گردن آویز نمایشگاهی

فراوری و چاپ کارت و بند گردن آویز نمایشگاهی یکی از هدایای تبلیغاتی پر کاربرد به شمار میرود که در نمایشگاه ها برای معرفی پرسنل در کنار بج سینه مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت چاپ بند گردن آویز نسبت مستقیمی به سایز کارت آویز گردنی و طراحی آن بصورت ساده و...

4 مرداد 1401

برترین موزه های مادرید ، مرکز تاریخی اسپانیا

شاید امروزه جاذبه های تفریحی که آدرنالین خون را بالا می برند نسبت به آثار تاریخی جذابیت بیشتری برای گردشگران داشته باشند اما قطعاً هنوز هستند افرادی که به قصد تماشا فرهنگ و تمدن یک کشور راهی سفر می شوند. کشور اسپانیا و به ویژه شهر مادرید به عنوان مرکز...

8 تیر 1401

پارچه های ضدحریق نانویی امنیت وسایل نقلیه را افزایش می دهد

پارچه خود خاموش شونده (پارچه نسوز) منطبق با استانداردهای جهانی، ایران ساخت شد.

2 تیر 1401

فعالیت موزه ها و اتوبوس های تبریزگردی تا پانزدهم فروردین

خبرگزاری خبرنگاران-اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز طی اطلاعیه ای ساعات فعالیت موزه های تحت مدیریت شهرداری تبریز و بعلاوه تاکسی های ازمن بپرس و اتوبوس های گردشگری را اظهار داشت.

19 خرداد 1401

نیمی از انگلیسی ها آمادگی حضور در موزه ها را ندارند

بر اساس تحقیقی تازه، با بازگشایی موزه ها و مراکز فرهنگی بریتانیا، نیمی از مردم انگلیس احساس آرامش لازم برای بازدید از این مکان ها را ندارند.

16 خرداد 1401

بنیاد ملی نخبگان و وزارت کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند

عباس ابراهیمی از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بنیاد ملی نخبگان و وزارت کشور به منظور همکاری و هم افزایی در اجرایی سازی مفاد اسناد بالادستی و مشارکت در اجرای مأموریت ها و وظایف مشترک، خبر داد.

24 اردیبهشت 1401

سیاستگذاری صحیح در تامین مواد اولیه در کاهش قیمت و رشد شمارگان کتاب کودک موثر است

به گزارش خبرنگاران ، فتح الله فروغی، دبیر انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان:درباره فرایند فراوری و انتشار کتاب کودک در سال 1400 می توان دو محور را در نظر گرفت؛ نخست اصل موضوع یعنی فراوری و دیگری عوامل اثرگذار بر این فرایند. درباره فراوری آثار کودک و نوجوان...

23 اردیبهشت 1401

تغییر تعرفه های ارتباطات، حداقل سرعت اینترنت به 30 می رسد

به گزارش خبرنگاران، صادق عباسی شاهکوه در کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات که با رویکرد توسعه شبکه اینترنت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، صبح امروز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید، از نهایی شدن مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای هدف...

20 اردیبهشت 1401

مشخص روز ملی برای حضور اقوام ایرانی با لباس محلی

مشخص روزی با نام روز ملی و حضور مردم در جامعه با لباس های محلی و برنامه های مربوط به فرهنگ و اقلیم خود نقش موثری در ایجاد شادی در جامعه دارد.

12 اردیبهشت 1401

اختصاص پنل و فروشگاه برای ناشران در ایام نمایشگاه مجازی کتاب تهران

محمد جوادی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: انتشارات محقق اردبیلی، خط هشت و نایاب از استان اردبیل در نمایشگاه مجازی کتاب تهران مشارکت دارند که سفارش های خود را به شکل روزانه آماده نموده و برای توزیع تحویل پست می دهند.

7 اردیبهشت 1401

98 درصد دنباله بند های کشاورزی در کشور فراوری می گردد

سرپرست معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اهمیت تکنولوژی در بخش کشاورزی بیان نمود: در این سال ها تمام فکر ما فراوری تراکتور بود درحالی که ارتقاء تکنولوژی کاشت، داشت و برداشت بسیار مهم تر از فراوری تراکتور است.

9 اسفند 1400

کرایه اتوبوس های نمایشگاه کتاب شهر آفتاب؛ لیست کامل نرخ کرایه

نرخ کرایه خطوط تازه اتوبوسرانی به مقصد نمایشگاه بین المللی کتاب شهر آفتاب اعلام شد. 9 خط به منظور ارائه خدمات حمل و نقلی به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب در مجموعه شهر آفتاب راه اندازی شده است.

19 بهمن 1400

یحیی گل محمدی: طرفداران ما این خواسته را دارند که عدالت برای همه تیم ها رعایت گردد

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بازی مقابل پیکان و سه امتیاز آن خیلی برای قهرمان ایران مهم است.

5 بهمن 1400

همایش تحلیل گردشگری ایران در دوران پساتحریم، مهلت ارسال مقاله تا 15 بهمن

دبیر همایش ملی تحلیل گردشگری ایران در دوران پساتحریم از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش خبر داد. این همایش 26 بهمن ماه سال جاری در سازمان میراث فرهنگی برگزار خواهد شد.

28 دی 1400

جام تاریخی سیمین رشی به گیلان بازگردانده شد

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، جام تاریخی سیمین رشی به گیلان بازگردانده شد.

25 دی 1400
تعداد: (82)