تصاویر، نخست وزیر سرحال انگلیس در اولین نطق پساکرونا

به گزارش سریال شهرزاد، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا که یک ماه پیش به کرونا مبتلا شده بود، در اولین سخنرانی خود بعد از بازگشت به کار هشدار داد که بریتانیا در دوره ریسک حداکثری شیوع ویروس کرونا است و از مردم خواست قرنطینه را ادامه دهند و شکیبا باشند.

تصاویر، نخست وزیر سرحال انگلیس در اولین نطق پساکرونا

به گزارش سریال شهرزاد، به نقل از مترو، جانسون کرونا را یک سارق نامرئی دانست و بابت نبودش در محل کار برای مدتی عذرخواهی کرد. وی از دومینک راب وزیر امور خارجه به خاطر مدیریت کابینه در نبود وی نیز قدردانی کرد.

نخست وزیر بریتانیا گفت که کشورش هم اکنون در بالاترین نقطه ریسک قرار گرفته است و علی رغم سختی محدودیت های وضع شده امکان کاهش یا لغو آنها وجود ندارد.

وی همچنین اعلام نمود که کشورش در انتها فاز اول شیوع قرار گرفته است.

گفتنی است که بازگشت جانسون به دفتر کارش با موج انتقادها از دولت بریتانیا به دلیل شیوه مدیریت مقابله با شیوع کرونا، از جمله کمبود وسایل محافظتی برای کارکنان نظام خدمات درمانی و همین طور محدودیت در انجام آزمایش های تشخیصی هم زمان شده است.

بر اساس آمار رسمی تا کنون بیش از 20 هزار و 700 نفر در بیمارستان های بریتانیا جان خود را به دلیل ابتلا به کووید-19 از دست داده اند و نتیجه آزمایش بیش از 150 هزار نفر مثبت بوده است.

جانسون در حالی خواستار ادامه مقررات قرنطینه در بریتانیا شده که کشورهای اروپایی دیگر مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه کاهش محدودیت ها را شروع نموده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر، نخست وزیر سرحال انگلیس در اولین نطق پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، نخست وزیر سرحال انگلیس در اولین نطق پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید