سونی برنامه ای بزرگ برای عرضه پلی استیشن وی آر 2 دارد؛ فراوری انبوه با قدرت شروع شده

به گزارش سریال شهرزاد، در حالی که فرآیند فراوری و توزیع سخت افزار در چند سال گذشته به طور قابل توجهی با مشکل روبرو شده است، اما به نظر می رسد که سونی میخواهد تا مارس 2023، دو میلیون واحد از پلی استیشن وی آر 2 را فراوری کند.

سونی برنامه ای بزرگ برای عرضه پلی استیشن وی آر 2 دارد؛ فراوری انبوه با قدرت شروع شده

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، ظاهرا فراوری انبوه در ماه سپتامبر شروع خواهد شد و فراوری هنوز با محدودیت های زنجیره تامین روبرو نشده است. البته تعداد واحدهای فراوری می تواند بسته به فروش دستگاه پس از عرضه تغییر پیدا کند. در واقع برنامه فعلی سونی برای عرضه این هدست در اوایل سال 2023 همزمان با کاهش مسائل فراوری است که در دسترس بودن پلی استیشن 5 را از زمان عرضه آن در اواخر سال 2020 را با مشکل روبرو نموده است.

لازم به ذکر است که نسل قبلی این هدست یعنی پلی استیشن وی آر، در عرض هشت ماه به فروش یک میلیون دستگاه دست پیدا کرد و ظاهرا سونی انتظار بسیاری بیشتری از کنسول واقعیت مجازی نو خود دارد. از طرفی در اوایل امسال، مینگ-چی کو، تحلیلگر اقتصادی، پیش بینی کرد که سونی پلی استیشن وی آر 2 را با 1.5 میلیون دستگاه عرضه خواهد نمود.

سونی در نمایشگاه CES 2022 از هدست پلی استیشن وی آر 2 و کنترلرهای نو آن با نام وی آر 2 سنس رونمایی کرد. از قابلیت های این هدست می توان به نمایشگری OLED با رزولوشن 4K، حسگرهای نو، سیستم ردیابی چشم، پشتیبانی از رفرش ریت 90 و 120 هرتز، میدان دید تقریبا 110 درجه ای، قابلیت بازخورد لمسی به وسیله لرزش هدست و دسته، ماشه های تطبیق پذیر دسته ها و غیره اشاره نمود.

مهم ترین اثری که در حال حاضر برای این کنسول واقعیت مجازی در دست توسعه است، Horizon Call of the Mountain نام دارد. داستان این بازی تقریبا یک ماه پس از اتفاقات نسخه فوربیدن وست جریان خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست.

پلی استیشن وی آر 2 در برای عرضه در اوایل 2023 برنامه ریزی شده است. متاسفانه اخیرا سونی اعلام نموده است که این هدست با بازی های پلی استیشن وی آر سازگار نخواهد بود. با این حال، گزارش ها ادعا می نمایند که چندین توسعه دهنده در حال کار روی نسخه های مختلفی از بازی های خود برای عرضه روی هدست نو هستند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونی برنامه ای بزرگ برای عرضه پلی استیشن وی آر 2 دارد؛ فراوری انبوه با قدرت شروع شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی برنامه ای بزرگ برای عرضه پلی استیشن وی آر 2 دارد؛ فراوری انبوه با قدرت شروع شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید