فراوری و چاپ کارت و بند گردن آویز نمایشگاهی

به گزارش سریال شهرزاد، فراوری و چاپ کارت و بند گردن آویز نمایشگاهی یکی از هدایای تبلیغاتی پر کاربرد به شمار میرود که در نمایشگاه ها برای معرفی پرسنل در کنار بج سینه مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت چاپ بند گردن آویز نسبت مستقیمی به سایز کارت آویز گردنی و طراحی آن بصورت ساده و شیک انجام گیرد، دارد.

فراوری و چاپ کارت و بند گردن آویز نمایشگاهی

کاربرد بند آویز گردنی چیست ؟

بند گردن آویز را می توان جهت تفکیک اعضای یک مجموعه از بازدید نمایندگان یا مشتریان مورد استفاده قرار داد. این بندها را می توان بعنوان یک محصول ضروری و جدا نشدنی از مجموعه ها معرفی نمود؛ زیرا می توانند نقش مهمی در تبلیغات داشته باشند و با دادن جلوه به مجموعه یک دید متفاوت در مشتری ایجاد نماید. کارت آویز گردنی دارای تنوع بسیاری است و در طرح و رنگ های گوناگون با کیفیت و قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند.

چرا در نمایشگاه ها اغلب از بند آویز گردنی به همراه بند گردنی و یا کارت نمایشگاهی استفاده می گردد؟

بند آویز گردنی به همراه بند گردنی و یا کارت نمایشگاهی هر کدام نام محصولی هستند که در هنگام برگزاری نمایشگاه، همایش ها و کنفرانس از آن ها برای اجرای هرچه بهتر و دقیق تر یک رویداد استفاده می گردد. تهیه و آماده سازی کارت گردنی به همراه بند آویز گردنی زیبا در جریان برگزاری یک رویداد مسئله مهم و پراهمیتی نمی باشد. اما در بسیاری از همایش ها، کنفرانس ها و رویدادهایی که برگزار می گردد، بسیاری از افراد شرکت نماینده در سرانجام مراسم بند گردنی و کارت گردنی خود را دور نمی ریزند و آن ها را به عنوان یک یادگاری همراه خود می برند.

طراحی و آماده سازی بند آویز گردنی به همراه کارتی مجذوب نماینده و منحصر به فرد شیوه تبلیغاتی خوبی برای برند و کسب و کار شما می باشد. زیرا افراد این کارت ها را به همراه خود به خانه می برند و این کار باعث می گردد که افراد بیشتری در جریان کسب و کار و برند شما قرار بگیرند و تاثیر مثبتی بر روی فکر و تفکر مخاطب خود می گذارید. بنابراین داشتن بندآویز گردنی به همراه کارت آن با طراحی زیبا و متناسب با زمینه کاری شما یکی از راه های تبلیغاتی موثر می باشد.شما میتوانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا طرح جدیدی برای سفارش ارسال نمایید.

بند گردن آویز چیست و چه کاربردی دارد ؟

حتما برایتان رخ داده که وارد نمایشگاه، همایش، سمینار کنفرانس و هرگونه مراسم تبلیغاتی یا تشریفاتی دیگر شده اید و افراد مربوط به مشاغل و مختلف را از روی کارتی که به گردن آن ها آویزان شده است شناسایی و تفکیک نموده اید که هرکدام مخصوص به کدام شرکت یا شغل هستند.

این افراد معمولا از کارت هایی با بند آویز گردن بر روی گردن خود استفاده می نمایند که نشان دهنده مشخصات فردی و شناسایی مربوط به مشاغل مختلف هستند. شما ممکن است حتی از روی رنگ یا طرح یک بند نمایشگاهی به سرعت متوجه شغل، صنف و برند خاص آن شرکت یا محصول شوید. پس اهمیت این محصول بسیار فراتر از یک بند و روبان ساده در گردن است و علاوه بر معرفی، به نوعی نقش تبلیغاتی نیز برای شما دارد.

محصول فوق بند گردن آویز نمایشگاهی (گردن آویز فروشگاهی؛ گردن آویز ویزیتوری؛ لنیارد) به همراه طلق سینه سایز وارداتی از ترکیه دارای بافت لطیف و مقاوم با طول عمر بالا و قلاب فلزی می باشد.

قیمت فراوری و چاپ بند و کارت گردن آویز چقدر است ؟

قیمت بند گردن آویز به مواردی مانند تیراژ، جنس بند و نوع چاپ بستگی دارد. قیمت کارت گردن آویز نیز با توجه به جنس و گرماژ کاغذ انتخابی و نیز تعداد مورد نظر دارد. در صورت اطلاع از قیمت ها می توانید در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

گردن آویز نمایشگاهی را از کجا باید خریداری کرد ؟

بند کارت، کارت آویز گردنی، بند گردنی، روبان کارت، بند آویز، کارت آویز، اینها همگی اسامی محصولی است بسیار پر کاربرد که نمایشگاه ها، سمینار ها، همایش ها و هرگونه مراسم تشریفاتی گوشه ای از کاربرد های این بندآویز ها می باشند. اغلب مشتریان عزیز در پیداکردن تامین نماینده مطمئن برای این محصول دچار سردرگمی می شوند.

بند آویز نمایشگاهی چند بخش دارد؟

این بند آویز نمایشگاهی شامل :

  • جاکارتی
  • گیره

گردن آویز نمایشگاهی در چه مواردی بیشترین کاربرد را دارد ؟

در اغلب نمایشگاه ها همچین مواردی را دیده اید و چون در نزدیکی کاربران خود برای صحبت و معرفی قرار میگیرید، این بندآویزها کاملا به چشم میخورند و باید مراقب کیفیت و ظرافت فراوری این بند ها باشید.

بند آویز نمایشگاهی در چه رنگ بندی هایی عرضه می گردد؟

بند آویز نمایشگاهی در رنگ بندی های مختلف فراوری می گردد که می توان رنگ سازمانی خود را با رنگ بند آویز گردن تطبیق دهید.

کارت آویز نمایشگاهی شامل چه مواردی می گردد؟

انواع محصولات مربوط به کارت آویز نمایشگاه

  • روبان های تبلیغاتی
  • بند آویز VIP
  • کارت آویز
  • بند آویز نمایشگاهی
  • بند آویز نشان
  • بند آویز مدال
  • بافت انواع تابلو و تصویر با طرح و تصویر دلخواه
  • بافت انواع لوگو و آرم دوایر و سازمانهای دولتی
  • روبان مدال
  • روبان افتتاحیه - یاد بود افتتاح پروژه - فروشگاه
  • روبان بسته بندی تبلیغاتی
  • روبان هدایا
  • روبان گل فروشی ها
  • روبان کارت پرسنلی
  • روبان کارت ورود نمایشگاه

چاپ روی بند آویز نمایشگاهی به چه صورت انجام می گردد؟

بند آویز با چاپ اختصاصی است. چاپ برند بر روی بند آویز گردنی ایده خوبی برای معرفی محصولات و آگاهی رساندن به مخاطبین است .

چاپ سیلک است که می توان لوگو سازمانی را بر روی آن چاپ کرد. چاپ سابلیمیشن می باشد که می توان انواع تصویر را روی آن چاپ کرد. گردن آویز نمایشگاهی یک محصول پرکاربرد می باشد که اگر شرکت در نمایشگاه را در برنامه کاری خود دارید حتما از چاپ لوگو و برند خود بر روی بند آویز گردن بهره ببرید .

چاپ بند گردن آویز چرا و چه زمانی انجام می گردد؟

امروزه با پیشرفت بازاریابی و تبلیغات و جلب مشتری، روش های مختلفی برای فروش کالا و معرفی برند وجود دارد. برای پیدا کردن آن باید بدانیم مخاطبین ما چه کسانی هستند. سپس جایگاه و نوع هدایا و محصولاتی که با برند و حوزه فعالیت کاری تطبیق داده می گردد، را انتخاب کنیم.

حداقل سفارش فراوری و چاپ بند و کارت گردن آویز چقدر است ؟

حداقل سفارش فراوری و چاپ بند و کارت گردن آویز تعداد صد عدد می باشد که برای اطلاع از نحوه سفارش و یا اطلاعات بیشتر در واتساپ پیغام دهید و یا با شماره 09125786139 تماس بگیرید.

منبع: مجله چاپخونه

به "فراوری و چاپ کارت و بند گردن آویز نمایشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری و چاپ کارت و بند گردن آویز نمایشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید