عصبانیت برانکو از جریمه و توبیخ بیرانوند

به گزارش سریال شهرزاد، بیرانوند به خاطر اتفاقات اتفاق افتاده در بازی پرسپولیس و سایپا توبیخ و 5 میلیون جریمه شده که این حکم، برانکو را حسابی عصبانی نموده است.

عصبانیت برانکو از جریمه و توبیخ بیرانوند

به گزارش سریال شهرزاد ، این اولین بار نیست که کمیته انضباطی فدراسیون روز قبل از بازی پرسپولیس برای این تیم و بازیکنانش حکم صادر می نماید.

این بار نوبت علیرضا بیرانوند بود که لطف کمیته انضباطی شامل حالش گردد و جریمه اش نمایند. جریمه ای که سایت رسمی فدراسیون فوتبال این طور آن را نقل کرد: دیدار سایپا و پرسپولیس در هفته دهم برگزار و از سوی علیرضا بیرانوند، دروازبان پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل (ضربه زدن با توپ به صورت بازیکن) رخ داد. به همین دلیل او به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

و بعد وقتی در نشست خبری این موضوع را به گوش سرمربی پرسپولیس رساندند، واکنشش این بود: چرا او را جریمه نموده اند؟ چون خوب دروازه بانی نموده؟ دلیل این تنبیه، کوبیدن توپ به صورت بازیکن حریف بود که برانکو درباره اش گفت: فکر کردم بیرانوند چون خوب دروازه بانی نموده، جریمه شده است اما این را بدانید که هیچ چیز نمی تواند ما را بهم بریزد.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی

به "عصبانیت برانکو از جریمه و توبیخ بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت برانکو از جریمه و توبیخ بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید