محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس در خبرنگاران

به گزارش سریال شهرزاد، با وجود اینکه سامسونگ به زودی از گوشی های سری گلکسی S23 رونمایی می نماید، اما در هر صورت هنوز هم گوشی های سری S22 برترین گوشی های سامسونگ موجود در بازار محسوب می شوند. یکی از این گوشی ها گلکسی S22 پلاس است که مورد توجه گسترده ای قرار گرفته و به همین دلیل در بازار انواع و اقسام لوازم جانبی برای آن به فروش می رسد. در این مطلب به تعدادی از محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس در خبرنگاران می پردازیم تا راحت تر بتوانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید.

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس در خبرنگاران

مشخصات گوشی گلکسی S22 پلاس

این گوشی از طراحی مجذوب کنندهی بهره می برد و برای پنل جلویی و پشتی آن از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده است. بعلاوه به لطف پشتیبانی از گواهی IP68، یک گوشی ضدآب محسوب می گردد. در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر 6.6 اینچی هستیم که رزولوشن 1080 در 2340 را ارائه می دهد و از حداکثر روشنایی 1750 نیت بهره می برد. این گوشی با اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 راهی بازار شده که هر دو مدل در سریال شهرزاد به فروش می رسند. از نظر رم باید به 8 گیگابایت بسنده کنید و در کنار آن می توانید بین 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنید.

در ماژول دوربین شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و اولترا واید 12 مگاپیکسلی هستیم. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بهره ببرید. انرژی گوشی گلکسی S22 اولترا از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که برای شارژ سیمی از سرعت 45 وات پشتیبانی می نماید و در صورت تمایل به استفاده از شارژ بی سیم می توانید آن را با سرعت حداکثر 15 وات شارژ کنید. ضمناً نباید قابلیت شارژ بی سیم معکوس را از قلم بیندازیم که سرعت 4.5 وات را ارائه می دهد. در حال حاضر مدل 8/128 گیگابایتی این گوشی که از چیپست اسنپدراگون بهره می برد، با قیمت حدود 31 میلیون تومان در سریال شهرزاد به فروش می رسد.

کاورهای محافظ گلکسی S22 پلاس

کاور لوکسار مدل Silca

به احتمال زیاد با برند لوکسار آشنا هستید که در زمینه ساخت کاور های گوشی های مختلف معروفیت زیادی دارد. کاور مدل Silca مبتنی بر مواد باکیفیتی است و به همین دلیل در طولانی مدت مشکل با تغییر شکل آن نخواهید داشت. یکی از نگرانی های کاربران از کاورهای سیلیکونی مربوط به رنگ پریدگی آن در صورت استفاده بلندمدت است که برای این مدل لازم نیست نگران این موضوع باشید. در این میان باید به تاییدیده های نظامی اشاره کنیم که این یعنی در صورت سقوط گوشی از ارتفاع 3 متر، مسئله ای برای آن به وجود نخواهد آمد. این کاور ماژول دوربین را هم به خوبی پوشش می دهد تا در صورت ضربه به آن، لنزها دچار مشکل نشوند. در هر صورت اگر در پی یک کاور خوش قیمت هستید، با پرداخت حدود 70 هزار تومان می توانید این محصول را از سریال شهرزاد بخرید.

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی

بسیاری از کاربران به کاورهای سیلیکونی علاقه زیادی دارند زیرا از یک طرف این نوع کاور ها با قیمت مناسبی به فروش می رسند و از طرف دیگر می توانند مدل های مبتنی با رنگ های گوناگون را خریداری نمایند. این مدل هم در 15 رنگ راهی بازار شده و در کل یک کاور مجذوب کننده و استاندارد برای گوشی شما محسوب می گردد که از ماژول دوربین هم به خوبی محافظت می نماید. بنابراین اگر به کاورهای سیلیکونی علاقه دارید، توصیه می کنیم با پرداخت حدود 85 هزار تومان این قاب را سفارش دهید و اگر از کیفیت آن راضی بودید، می توانید رنگ های متنوع و هماهنگ با لباس های خود را سفارش دهید.

کاور سامورایی مدل Scaly

کاورهای برند سامورایی به علت کیفیت عالی و قیمت مناسب بسیار پرفروش هستند و به همین دلیل در این مطلب به چند مورد از کاور های این شرکت می پردازیم. یکی از این کاور های مجذوب کننده Scaly نام دارد که لطف وزن و ضخامت بسیار کم، خیلی زود وجود آن را فراموش می کنید. بسیاری از قاب ها ضخیم هستند ولی این قاب اصلا چنین مسئله ای ندارد و به لطف بهره گیری از یک جنس زبر، هنگام دست زدن به آن حس خوشایندی به شما منتقل می گردد. البته واقعیت این است که چنین قابی در وهله اول جلوی خط و خش را می گیرد و اگر در پی یک ماور مناسب برای جلوگیری از صدمات ناشی از سقوط هستید، بهتر است از بین دیگر گزینه ها دست به انتخاب بزنید. این محصول در حال حاضر در 5 رنگ و با قیمت حدود 90 هزار تومان در سریال شهرزاد به فروش می رسد.

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro

برند نیلکین نیازی به معرفی چندانی ندارد و به همین دلیل قرارگیری یکی از کاور های ساخت این شرکت در فهرست محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس اصلا تعجب آور نیست. کاور مدل Super Frosted Shield Pro از پلی کربنات ساخته شده و به شدت مقاوم است. این کاور از بافت خاص و مجذوب کنندهی بهره می برد و همین موضوع باعث شده احتمال لیز خوردن گوشی از دست کاربر به شدت کاهش پیدا کند. با توجه به باریک بودن لبه های کاور، از نمای جلویی تقریبا حضور آن دیده نمی گردد و بعلاوه به علتی باریکی و سبک بودن، خیلی زود حضور آن را فراموش می کنید. البته باید خاطرنشان کنیم این کاور، ماژول دوربین را پوشش نمی دهد. برای خرید این کاور از سریال شهرزاد باید حدود 220 هزار تومان بپردازید و احتمالا از این خرید پشیمان نخواهید شد.

کاور سامورایی مدل Bonny

اگر از جمله کاربرانی هستید که قصد مخفی کردن بدنه گوشی را ندارید، توصیه می کنیم از قاب های شفاف بهره ببرید. در این زمینه قاب های موسوم به ژله ای هم به فروش می رسند ولی این نوع قاب ها معمولا کیفیت چندان بالایی ندارند و بعد از مدتی استفاده رنگ آن ها تغییر پیدا می نماید. اما کاور سامورایی مدل Bonny در کنار استفاده از بامپر مقاوم، از پنل پشتی شفاف بهره می برد که به خوبی رنگ پنل پشتی گوشی شما را نمایش می دهد. خوشبختانه بخش های مربوط به دکمه ها هم بسیار نرم هستند و برای بهره گیری از آن ها لازم نیست فشار زیادی وارد کنید. این محصول در سه رنگ مشکی، قرمز و سرمه ای با قیمت حدود 140 هزار تومان در فروشگاه سریال شهرزاد به فروش می رسد.

کاور سامورایی مدل SPC

در همان نگاه اول، طراحی خاص این کاور توجه را جلب می نماید و به همین دلیل یکی از مجذوب کننده ترین لوازم جانبی برای گلکسی S22 پلاس محسوب می گردد. برای ساخت این قاب از پلاستیک باکیفیت و نسبتا نرمی استفاده شده که حین دست زدن به آن حس خوشایندی به شما منتقل می گردد. به طور کلی این کاور از دو بخش اصلی بدنه و بامپر تشکیل شده است. بدنه یا همان پنل پشتی شفاف است و بدنه گوشی را به خوبی نمایش می دهد. از سوی دیگر باید به استفاده از بامپر مقاوم اشاره کنیم که به خوبی دور تا دور گوشی را محافظت می نماید که در صورت ضربه و سقوط، لبه های گوشی با آسیب خاصی روبرو نخواهند شد. اگر این محصول توجه شما را جلب نموده، در دو رنگ مشکی و قرمز می توانید آن را با قیمت حدود 180 هزار تومان بخرید.

کاور سامورایی مدل YCADEN

این هم یکی دیگر از قاب های سیلیکونی محسوب می گردد که در 7 رنگ در فروشگاه سریال شهرزاد به فروش می رسد. کاورهای سیلیکونی برند سامورایی مبتنی بر مواد باکیفیتی هستند و بنابراین با خیال راحت مدت ها می توانید از این کاور ها بهره ببرید. در کنار محافظت مناسب از ماژول دوربین و تمام بخش های گوشی، باید به قرارگیری پوشش پارچه ای در بخش داخلی کاور هم اشاره کنیم که از ایجاد خراشیدگی روی گوشی جلوگیری می نماید و در کل یک ویژگی پرطرفدار بین کاربران محسوب می گردد. برای خرید این محصول از فروشگاه سریال شهرزاد باید حدود 90 هزار تومان بپردازید.

کاور نیلکین مدل Nature TPU Pro

در نهایت باید به یکی دیگر از کاورهای ساخت شرکت نیلکین بپردازیم. همانطور که کمی بالاتر گفتیم، بیشتر کاور های موسوم به ژله ای کیفیت پایینی دارند اما این قاب از مواد بسیار باکیفیت و بادوامی ساخته شده و به همین دلیل با مشکل زرد شدن آن روبرو نخواهید شد. پنل پشتی مبتنی بر پلاستیک سخت است و به همین دلیل انعطاف پذیر محسوب نمی گردد و از سوی دیگر نمی توانیم طراحی مجذوب کننده آن را کتمان کنیم که می تواند ظاهر گلکسی S22 پلاس شما را مجذوب کننده تر کند. بنابراین اگر به این نوع قاب ها علاقه دارید، توصیه می کنیم آن را بخرید که برای این کار باید حدود 170 هزار تومان بپردازید.

محافظ های نمایشگر گلکسی S22 پلاس

محافظ صفحه نمایش سرامیکی راندیکا مدل Full Glass

بعضی کاربران بر این باور هستند که نمایشگر گوشی های نو به میزان کافی مقاوم هستند و به همین دلیل لزومی به استفاده از گلس های محافظ برای آن ها وجود ندارد. اما با توجه به اینکه قیمت گوشی ها بسیار بالا رفته، واقعیت این است که کار از محکم کاری عیب نمی نماید و با پرداخت هزینه بسیار پایین، می توانید از گلس های محافظ مناسبی برای گوشی خود بهره ببرید. خوشبختانه این گلس مبتنی بر برش های دقیقی است و به خوبی کل نمایشگر گلکسی S22 پلاس را پوشش می دهد. بعلاوه باید خاطرنشان کنیم که برای آن از پوشش چربی گریز استفاده شده و در نتیجه اثر انگشت را چندان به خود جذب نمی نماید. اگر در پی گلس باکیفیتی برای نمایشگر گوشی خود هستید، با پرداخت حدود 40 هزار تومان می توانید این گلس را از فروشگاه سریال شهرزاد بخرید.

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل ESG

یک گلس محافظ نمایشگر باید به راحتی روی نمایشگر گوشی موردنظر قرار بگیرد و به برترین شکل در برابر ضربات و خط و خش از نمایشگر محافظت کند. این گلس محافظ چنین کار هایی را به خوبی انجام می دهد که البته طبیعتا نباید انتظار معجزه از آن داشته باشیم. اما در هر صورت تا حد زیادی خیال شما را بابت آسیب رسیدن به نمایشگر راحت می نماید. با پرداخت حدود 200 هزار تومان می توانید این محصول را از فروشگاه سریال شهرزاد بخرید.

محافظ لنز دوربین گلکسی S22 پلاس

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL

با توجه به اینکه ماژول دوربین گلکسی S22 پلاس بسیار برجسته است، بنابراین در معرض خط و خش زیادی قرار گرفته است. در نتیجه اگر کاور استفاده شده برای گوشی از ماژول دوربین محافظت نمی نماید، بهتر است یک محافظ لنز دوربین بخرید. این محافظ به خوبی ماژول دوربین را پوشش می دهد و از خود لنزها هم محافظت می نماید تا با خط و خش روبرو نشوند. با وجود اینکه در چند سال گذشته پوشش محافظ استفاده شده برای لنز دوربین های گوشی های هوشمند بسیار بهتر شده، اما در هر صورت بعضی کاربران ریسک نمی نمایند و با استفاده از چنین محافظ هایی، خیال خود را راحت می نمایند. برای خرید این محصول از فروشگاه سریال شهرزاد باید حدود 65 هزار تومان بپردازید.

شارژر گلکسی S22 پلاس

شارژر دیواری 45 وات سامسونگ مدل EP-TA845

با توجه به اینکه گلکسی S22 پلاس مانند دیگر گوشی های این خانواده با شارژر راهی بازار نشده، پس به ناچار در فهرست خرید لوازم جانبی این گوشی باید شارژر هم قرار دهید. همانطور که گفتیم این گوشی از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی می نماید و سامسونگ هم یک شارژر 45 واتی باکیفیتی راهی بازار نموده که کاربران می توانند آن را خریداری نمایند. این شارژر همراه با کابل USB-C باکیفیتی ارائه شده و در کل می توانید از این شارژر برای شارژ کردن انواع دستگاه ها هم بهره ببرید. البته باید خاطرنشان کنیم وزن این شارژر به 109 گرم می رسد و بنابراین شارژر سنگینی به شمار میرود. شارژر دیواری 45 وات سامسونگ با قیمت حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان در سریال شهرزاد به فروش می رسد.

شارژر دیواری 65 وات یوسمز مدل US-CC110

این شارژر مبتنی بر نوترین تکنولوژی شارژرهای دیواری یعنی GaN است. در این تکنولوژی به جای سیلیکون از ماده ای موسوم به گالیوم نیترید استفاده می گردد و در نتیجه شارژرهای مجهز به این فناوری مقاومت بسیار بالاتری ارائه می دهند و گرمای بسیار کمتری فراوری می نمایند. این شارژر از 2 پورت USB-C و 1 پورت USB-A بهره می برد و در نتیجه می توانید به طور همزمان سه دستگاه را شارژ کنید. اگر از هر دو پورت USB-C برای شارژ همزمان دو دستگاه بهره ببرید، یکی از پورت ها توان 45 وات و دیگری توان 18 وات ارائه می دهد و این یعنی در هر صورت برای گلکسی S22 پلاس شارژر ایده آلی محسوب می گردد. با پرداخت حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان می توانید این شارژر را از فروشگاه سریال شهرزاد بخرید.

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P5400

همانطور که در ابتدا گفتیم، گلکسی S22 پلاس از شارژ بی سیم 15 واتی هم پشتیبانی می نماید و بنابراین در بین لوازم جانبی این گوشی، خرید شارژر بی سیم را هم توصیه می کنیم. در بازار شارژرهای بی سیم متنوعی وجود دارد و خود سامسونگ هم چند مدل راهی بازار نموده است. این شارژر بی سیم از شارژ همزمان گوشی و یک گجت دیگر پشتیبانی می نماید و سرعت 15 وات را ارائه می نماید. درون این شارژر یک فن تعبیه شده تا حین شارژ، گوشی شما چندان داغ نگردد. برای خرید این محصول از سریال شهرزاد باید حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان بپردازید.

سخن پایانی

در این مطلب به تعدادی از محبوب ترین و پرفروش ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس در سریال شهرزاد پرداختیم. البته برای این گوشی لوازم جانبی بسیار بیشتری به فروش می رسد که با مراجعه به سایت سریال شهرزاد می توانید آن ها را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید