گیتی پسند بعد از عید فطر تمریناتش را شروع می نماید

به گزارش سریال شهرزاد، اصفهان مدیر عامل باشگاه گیتی پسند از آغاز تمرینات تیم فوتسال این باشگاه بعد از تعطیلات عید فطر اطلاع داد.

گیتی پسند بعد از عید فطر تمریناتش را شروع می نماید

علیرضا جنتی پس از جلسه امروز (چهارشنبه- 31 اردیبهشت) اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: برای جام ملت های آسیا 3 تاریخ در مرداد، آذر و بهمن اعلام شده که به احتمال زیاد این رقابت ها در آذرماه برگزار می گردد. تعویق جام دنیای فوتسال به نفع بازیکنان ما بود و می توانیم در طول این مدت تجربیات خوبی کسب کنیم.

به گزارش سریال شهرزاد و به نقل از سایت باشگاه گیتی پسندمدیر عامل این باشگاه اظهار کرد: تیم گیتی پسند اصفهان تمرینات خود را بعد از عید فطر شروع می نماید. همچنین قرار شد که تیم ها بعد از فینال جابجایی خود را برای فصل جدید شروع نمایند.

وی اضافه نمود: در این جلسه اعضای فوتسال در نهایت تاریخ فینال لیگ برتر سال گذشته را که به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشده بود معین کردند. به طوری که مقرر شد بازی رفت به میزبانی گیتی پسند در 30 خرداد و بازی برگشت روز 6 تیر ماه به میزبانی مس سونگون برگزار گردد. چنانچه بازی های این 2 تیم به تساوی کشیده گردد، مسابقه سوم روز 10 تیر ماه در شهر کرمان برگزار خواهد شد. همچنین در این جلسه مقرر شد که بازی فینال بدون حضور تماشاگران برگزار گردد.

جنتی خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین اعضا تصمیم گرفتند که رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتسال را اوایل شهریور ماه شروع نمایند و تیم قهرمان این فصل لیگ برتر به مسابقات جام باشگاه های آسیا و تیم نایب قهرمان به مسابقات جام باشگاه های دنیا اعزام شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گیتی پسند بعد از عید فطر تمریناتش را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند بعد از عید فطر تمریناتش را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید