مصالح ساختمانی

آشنایی با دیدنی های بندر کنگان در استان بوشهر

شهرستان کَنگان یکی از شهرستان های استان بوشهر در جنوب ایران است که از شرق و شمال شرق به شهرستان جم، از شمال غرب به شهرستان دیر، جنوب به شهرستان عسلویه در استان بوشهر و از غرب به خلیج فارس منتهی می شود. این شهرستان از نظر طبیعت و ساحل زیبای ماسه ای و سنگی...

1 اسفند 1401

افزایش بودجه وزارت راه جوابگوی برنامه ها نیست

تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه احکام مربوط به حمل ونقل دربخش تبصره های لایحه بودجه، احکامی مترقی است، اظهار داشت که با این حال از میزان افزایش بودجه وزارت راه و شهرسازی در پیوست (1) رضایت لازم وجود ندارد.

18 فروردین 1401

راه اندازی تعاونی های توسعه محلی در 2020 محله کم برخوردار کشور

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تعاونی های توسعه محلی به منظور ساماندهی ظرفیت های محله و مشارکت در توسعه و بازآفرینی محلات نوسازی و ساخت مسکن در 2020 محله کم برخوردار کشور، راه اندازی می گردد.

15 بهمن 1400

ظرفیت فناوری زنجیره بلوک در شفافیت زنجیره تأمین و کارکرد مالیاتی

زنجیره بلوکی یکی از پیشرفت های تکنولوژیکی انقلابی در دو دهه گذشته است. پیش بینی شده که مثل اتفاقی که تقریبأ بیست سال پیش از طریق ی اینترنت افتاد، زنجیره بلوک هم یک فن آوری پایه ای و زیربنایی گردد.

11 شهریور 1400

صف نشینی در تالار بورس

خبرنگاران : دیروز برای دومین روز متوالی بازار سهام با مازاد عرضه سنگینی بسته شد و بسیاری از سهام داران در ترافیک صف های فروش ماندند. عاملی که معاملات امروز را تحت تاثیر خواهد داد.

1 شهریور 1400

کدام سبک پنجره برای ساختمان شما مناسب تر است؟

پنجره ها نقش مهمی در طراحی خانه ها دارند. چطور می توانیم پنجره مناسب برای یک خانه را پیدا کنیم؟

11 بهمن 1399

دیدنی های برلین

اگر شما یکی از علاقه مندان به سفرهای تاریخی و دیدن کردن از موزه شهر های جهان هستید حتمن سفر و گشت و گذار در شهر برلین ، یکی از بزرگترین موزه شهر های جهان به شما توصیه می گردد. این شهر پر از پارک ها، فستیوال های موسیقی و فیلم، رستوران ها، مجسمه ها و معماری...

25 مهر 1399