بهداشت دهان و دندان

اجرای طرح های تحقیقاتی درمان بیماری ها با سلول های بنیادی

مدیر دفاتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان از اجرای طرح های تحقیقاتی درمان بیماری های فلج مغزی، CP و اتیسم با سلول های بنیادی اطلاع داد.

27 مرداد 1401

10 کاربرد شگفت انگیز پوست میوه و سبزی ها

خوردن میوه و سبزی عادت غذایی سالمی است؛ اما اندازه زیادی از پوست میوه ها معمولاً دور ریخته می گردد. در حالی که می توانید از آن ها استفاده های بهتری داشته باشید.

17 مرداد 1401

خواص برگ انجیر برای سلامتی

خاصیت برگ انجیر را با ترکیبی از ویتامین ها، فیبر و مواد معدنی می شناسند. جمع شدن چندین خاصیت مفید و ضروری برای بدن در یک گیاه، سبب ارزشمندی آن شده است. تا پایان با ما همراه باشید.

29 آبان 1400

درمان آلرژی به بادام زمینی با خمیر دندان!

خبرگزاری خبرنگاران- میلیون ها فرد در دنیا به بادام زمینی آلرژی دارند و مصرف این خوراکی سبب بروز حساسیت در این افراد می گردد. گاهی اوقات نیز بعضی افراد آلرژی شدیدی به این خوراکی دارند تاجایی که مصرف آن می تواند سبب بروز حساسیت های شدید کشنده در آنها گردد.

23 فروردین 1400

بهترین روش تهیه لبو در فر (بدون احتیاج به آب)

بهترین روش تهیه لبو در فر و بدون احتیاج به آب است. به این ترتیب تمامی ریز مغذی های آن حفظ خواهد شد. در ادامه با خواص لبو آشنا خواهیم شد.

18 آذر 1399

کلید نهایی آزمون های جامع شهریورماه وزارت بهداشت اعلام شد

کلید نهایی آزمون های جامع شهریورماه وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی اعلام شد.

15 آبان 1399

چگونه در روسیه مشغول به کار شویم ؟

روسیه یکی از کشورهایی است که به شدت مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است و متقاضیان فراوانی قصد مهاجرت به این کشور را دارند. راه های مختلفی نیز از طرف دولت کشور روسیه برای مهاجرت به این کشور در نظر گرفته شده است که افراد می توانند با در اختیار داشتن مدارک...

13 دی 1398

نکته بهداشتی: مسواک دستی یا برقی

هم مسواک های دستی و هم مسواک های برقی برای مسواک زدن مناسب هستند.

20 آبان 1398

قلعه تاریخی مورچه خورت، دومین بنای خشتی جهانCastle Mourchekhort

در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با قلعه تاریخی مورچه خورت آشنا خواهیم کرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

23 مهر 1398

مکمل آهن نانویی ایرانی با جذب بالا فراوری شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، سیاه شدن دندان و مسائل گوارشی از جمله عوارض مکمل های آهن است.

9 مهر 1398

نگرانی کمبود پزشک بیجاست، خانواده ها در رشته های پزشکی سرمایه گذاری نکنند

قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه نگرانی کمبود پزشک بیجاست، گفت: با توجه به آمار 120 هزار نفری پزشک در کشور و همچنین 55 هزار دانشجوی رشته های علوم پزشکی در دانشگاه ها ما در آینده نزدیک با نیروی مازاد پزشکی روبرو خواهیم شد. بنابراین مردم...

7 شهریور 1398