صنایع دستی

برگزاری جشنواره شاهنامه خوانی و اجرای برنامه نور و صدا در تخت جمشید

ایلنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، برگزاری جشنواره شاهنامه خوانی و اجرای برنامه نور و صدا در تخت جمشید صورت می گیرد.

22 اسفند 1402

توانمندی های گردشگری دهلران نیازمند سرمایه

جاذبه های گردشگری ایلام از تنوع گیاهی و طبیعت گرفته تا بناهای تاریخی، آثار تاریخی گذشته، اماکن مذهبی و فرهنگی، آداب و رسوم، غذا، صنایع دستی، لباس های محلی مورد علاقه مردم از سراسر دنیا است.

2 اسفند 1402

راه اندازی دبیرخانه ویژه پیگیری اعتبار و تسهیلات در اداره کل میراث فرهنگی

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، راه اندازی دبیرخانه ویژه پیگیری اعتبار و تسهیلات در اداره کل میراث فرهنگی صورت گرفت.

4 مهر 1402

افزایش سرعت قطار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از افزایش سرعت قطار کرمانشاه اطلاع داد.

3 آبان 1401

صدور و تمدید هزار و 428 مجوز صنایع دستی در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز، هزار و 428 مجوز صنایع دستی در استان تمدید و صادرشده است.

29 مهر 1401

خانه پدری جلال آل احمد به میوه فروشی تبدیل شده است؟ ، میوه فروش ضرر کرد و رفت

بعد از انتشار تصویری که نشان می داد فردی جلوی خانه پدری جلال میوه می فروشد، به این خانه رفتیم، با اینکه میوه فروش ضرر نموده و آن محل را ترک نموده بود، اما خرابی خانه پدری جلال همچنان اوضاع را نابسامان نگه داشته است.

10 شهریور 1401

معرفی سوغاتی های کشور سوئد

سوغاتی های کشور سوئدهمه ما دوست داریم هدایایی را به عنوان یادگاری برای اعضای خانواده و بعلاوه دوستانمان تهیه کنیم تا به گونه ای از آن ها قدردانی نموده و بعلاوه طعم و مزه کشوری که به آن سفر نموده ایم را بتوانیم به آن ها منتقل نماییم. کشور سوئد نیز به عنوان...

28 خرداد 1401

فعالیت موزه ها و اتوبوس های تبریزگردی تا پانزدهم فروردین

خبرگزاری خبرنگاران-اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز طی اطلاعیه ای ساعات فعالیت موزه های تحت مدیریت شهرداری تبریز و بعلاوه تاکسی های ازمن بپرس و اتوبوس های گردشگری را اظهار داشت.

19 خرداد 1401

تغییر هیأت امنای موزه ملی کار با موافقت رییس جمهور

رییس جمهور در پاسخ به نامه محمد شریعتمداری، وزیر کار دولت پیشین، با تغییر سه نفر از اعضای هیأت امنای موزه ملی کار موافقت کرد.

16 اردیبهشت 1401

90 درصد اطلس مردم نگاری خراسان جنوبی تهیه شده است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، 90 درصد اطلس مردم نگاری خراسان جنوبی تهیه شده است.

1 اردیبهشت 1401

سامان دهی محوطه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه شروع شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: عملیات سامان دهی محوطه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، با فاصله یک روز پس از دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجرایی شد.

4 اسفند 1400

طرح یارانه سفر تا چه مقدار می تواند مفید باشد؟

با برطرف تحریم های سازمان ملل علیه ایران، گردشگری هم در کشورمان رونق بیشتری گرفته و طبیعی است که طرح های مختلفی جهت ارتقاء سطح کیفی و بعلاوه عایدی صنعت گردشگری کشور ارائه گردد. اواسط اردیبهشت ماه سال جاری مسعود سلطانی فر معاونرییس جمهوری و رییس سازمان...

6 بهمن 1400

جام تاریخی سیمین رشی به گیلان بازگردانده شد

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، جام تاریخی سیمین رشی به گیلان بازگردانده شد.

25 دی 1400

راین، زمزمه ای از میراث کهن

شهر تاریخی و خوش آب وهوای راین در 100 کیلومتری جنوب شهر کرمان و 115 کیلومتری شمال جیرفت قرار گرفته است. این شهر بر دامنه هزار با ارتفاع 4501 متر، مرتفع ترین کوه جنوب ایران و ارتفاعات مرکزی کشور آرمیده است. از مهم ترین جاذبه های راین می توان به ارگ، آبشار، چنارهای...

7 مرداد 1400

اختصاص 8 میلیارد ریال برای ساماندهی فاز دوم اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمئی

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمئی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساماندهی فاز دوم اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمئی گفت: 8 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

1 مرداد 1400

نقش فناوری و نوآوری در توسعه اقتصاد درونزا ، دولت نشان داد در ایجاد اشتغال موثر توانا نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه 80 درصد از حجم اقتصاد کشور به نوعی دولتی است و دولت نیز نشان داده که در ایجاد اشتغال موثر توانا نیست.

15 تیر 1400

تشکیل کمیته فنی سرمایه گذاری در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تشکیل کمیته تخصصی فنی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در سطح استان لرستان اطلاع داد.

1 تیر 1400

معافیت فعالان عرصه فرش دستباف از پرداخت مالیات

رییس مرکز ملی فرش ایران از معافیت کارگاه های فرش دستباف، شرکت ها، تعاونی ها و اتحادیه های مربوطه از ثبت نام در سامانه مودیان و پرداخت مالیات خبر داد.

17 اردیبهشت 1400

فقط تور گردشگری به ترکیه لغو شد خبرنگاران

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: مطابق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و دستور وزارت کشور، تور های گردشگری به ترکیه لغو شده، اما پرواز ها به این کشور متوقف نخواهد شد.

1 اردیبهشت 1400

نخستین واحد بوم گردی شهرستان شوط افتتاح می گردد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شوط گفت: نخستین واحد بوم گردی شهرستان شوط در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

19 مهر 1399
تعداد: (45)