موسیقی

بوشهر میزبان جشنواره منطقه ای تئاتر فجر شد

مدیرکل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر را به عنوان میزبان این دوره از جشنواره منطقه ای تئاتر فجر خاطرنشان کرد.

30 آبان 1401

جو بایدن به استیو جابز مدال آزادی آمریکا اعطا می نماید (یکی از معدود کسانی که بعد از مرگ این نشان مهم آمریکا را دریافت می نماید)

دولت بایدن برندگان مدال آزادی ریاست جمهوری سال جاری را اظهار داشت. استیو جابز، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران فقید اپل، در میان فهرست 17 دریافت کننده واقع شده است. این جایزه هفته آینده در تاریخ 7 جولای به جابز اختصاص داده می گردد.

1 مرداد 1401

هنر سفالگری در منطقه ای که صاحب دومین نقطه مرتفع زمین است

ایسنا/ این خبر پیرامون هنر سفالگری در منطقه ای که صاحب دومین نقطه مرتفع زمین است، برای شما نوشته شد.

21 خرداد 1401

محمدرضا بیانی در بازدید از مددسراری ناحیه 2 : تا بهبودی کامل در کنار مددجویان هستیم

خبرگزاری خبرنگاران- محمدرضا بیانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 در بازدید از مددسراری ناحیه 2 گفت: تا بهبودی کامل در کنار مددجویان این مددسرا هستیم.

17 خرداد 1401

متولدین کدام ماه ها خوش سفرتر هستند؟

بسیاری از افراد همیشه پیش از رفتن به سفر، در پی اشخاص خوش سفر می گردند. اگر اکنون بخواهید به سفر بروید آیا همسفری دارید؟ هر فرد بر اساس شخصیتی که دارد ممکن است لوازم خاصی را ترجیح دهند؛ برخی ممکن است کتاب و برخی یک همسفر خوب را ترجیح دهند.

8 خرداد 1401

مشخص روز ملی برای حضور اقوام ایرانی با لباس محلی

مشخص روزی با نام روز ملی و حضور مردم در جامعه با لباس های محلی و برنامه های مربوط به فرهنگ و اقلیم خود نقش موثری در ایجاد شادی در جامعه دارد.

12 اردیبهشت 1401

دلم یک عشق می خواهد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، زینب قائدی به بهانه انتشار کتاب جدیدش، در مطلبی درباره ترانه گفت: مانند بسیاری از هنرها، تاریخ دقیقی برای ظهور ترانه و اولین سراینده یا سرایندگان آن نمی توان یافت .

10 بهمن 1400

آیا پایان تاریخ در خاورمیانه فرا رسیده است؟

جان آلترمن*؛ در تابستان 1989 میلادی یک پژوهشگر جوان در حوزه علوم سیاسی بیانیه جسورانه ای را با این مضمون منتشر کرد: با پیروزی غرب بر اتحاد جماهیر شوروی در جنگ سرد تاریخ به سرانجام خود رسیده و واشنگتن جهان را زیر و رو کرده است. فرانسیس فوکویاما در فروپاشی...

18 دی 1400

ازدواج ساره بیات با یک آهنگساز

علیرضا افکاری و ساره بیات رسماً خبر از زندگی مشترک خود دادند.

31 اردیبهشت 1400

شناخت خود؛ 5 گام برای خودشناسی و شناخت علایق خود

برای شناخت خود باید شخصیت، ارزش ها، آرزوها و علایق خود را بشناسیم تا بتوانیم به خود واقعیمان رسیده و با پذیرش آن زندگیمان را زیباتر سازیم.

28 بهمن 1399

راه های آشنایی با پسری که مناسب شماست

آیا می خواهید بدانید چگونه باید با پسرها آشنا شوید؟ این قسمت آسان است. یافتن مردی عالی که مناسب شماست. سخت است. اما ما به شما راه های آشنایی با پسرها را خواهیم گفت.

20 بهمن 1399

ضرب المثل سبزی پاک کردن

عبارت مثلی بالا در مورد افراد متملق و چاپلوس به کار می رود بخصوص چاپلوسانی که جز چرب زبانی و تقرب از طریق سالوسی و ریاکاری هنر دیگری ندارد.

19 بهمن 1399

دیدنی های برلین

اگر شما یکی از علاقه مندان به سفرهای تاریخی و دیدن کردن از موزه شهر های جهان هستید حتمن سفر و گشت و گذار در شهر برلین ، یکی از بزرگترین موزه شهر های جهان به شما توصیه می گردد. این شهر پر از پارک ها، فستیوال های موسیقی و فیلم، رستوران ها، مجسمه ها و معماری...

25 مهر 1399

معرفی انواع مجسمه های دکوری و تزئینی گلدکیش

مجسمه دکوری گلدکیش برای کسانیکه علاقه مند به جمع آوری مجسمه های کوچک دکوراتیو هستند برندی شناخته شده است که محصولاتی باکیفیت و بسیار زیبا ارائه می دهد. در این یادداشت چند نمونه از کارهای این برند نام آشنا را آنالیز و معرفی نموده ام.

8 مرداد 1399

چگونه شاد باشیم؟ ، چگونه شاد زندگی کنیم؟

چگونه می توان شادتر بودن را در زندگی گسترش داد؟ زندگی بسیار طولانی نیست و مهم است که در مراحل مختلف زندگی سعی کنیم شاد باشیم و بخندیم. درحالی که بعضی از عواملی که شادی را تحت تاثیر قرار می دهند خارج از کنترل ما هستند، برای مثال ژنتیک نقش مهمی در شرایط...

2 مرداد 1399

روستای ورکانه همدان یکی از زیباترین نقاط ایران

روستای ورکانه همدان که به عنوان نگین گردشگری روستایی این استان شهرت یافته است که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد.

5 خرداد 1399

آماده سازی زمین چمن استادیوم تختی جم برای برگزاری کنسرت!

قرار است کنسرت یکی از خوانندگان در استادیوم تختی جم برگزار گردد, زمینی که از بازی های تیم پارس جنوبی در لیگ برتر میزبانی می نماید.

12 فروردین 1399

اجرای یک نمایش به نفع آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان

شما باید بهار خانم باشید به کارگردانی شهریار ناصرآبادی از بیستم دی ماه به صحنه می رود.

11 اسفند 1398

هکری با نفوذ به دوربین نظارتی یک دختر بچه را ترساند

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، فردی با دسترسی به دوربین نظارتی امنیتیRing که در خانه یک خانواده در می سی سی پی نصب شده، از بلندگوی آن برای ترساندن یک دختربچه 8 ساله استفاده کرد. هکر مذکور ادعا کرد بابانوئل است و دختربچه را تشویق کرد اتاق خوابش را...

10 بهمن 1398

حضور مردم در تمام عرصه ها را باید به رسمیت بشناسیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این موضوع که حضور مردم را در تمام عرصه ها باید به رسمیت بشناسیم، گفت: وجود گروه های مرجع بین دولت و مردم باعث می گردد تا مردم به حرکت در بیاید. ما آثار زیادی از نویسندگان، شعرا و سایر هنرمندان داشته ایم که توانسته...

8 مهر 1398
تعداد: (24)